Angry Birds Rio PC İçin Yayınlandı! (Theta v.1.1)

Asabı bozuk kuşlar geri geldi! Ne kadar vasat bir giriş cümlesi oldu. Moralleri bozuk kuşlar falan mı deseydim acaba? Bilemedim bak şimdi. Sanki yarın bilecekmişim gibi şimdi dedim bi de.

Şaka lan şaka, bir an için tereddüt etmedim yazdıklarımdan. Yoksa cidden önemsedim mi sandın giriş cümlesini? Herkes bilir ki bir yazının en can alıcı cümlesi 9. cümledir. O da bu. Nasıl 9. cümle ile akıl almadım makarnacı seni! Hahaha birisine gerçekten makarnacı diyen var mı acaba, kesin vardır…

Evet bu iphone’cuların olmazsa olmazı angry birds’in rio versiyonu geldi. İ-insanlar çok gururlu bu oyundan, oyunculukta mobilitenin belini kırıyorlar ya. Yanlız ilk oyunda olduğu gibi bir haberim var, 3×4 cm kare alanda oynamaktansa 1920×1080 çözünürlükte 24 inç monitörde oynamak daha zevkli, az evvel denedim de biliyorum. Hatta ben bu angry birds’ü iphone’da hiç oynamamıştım. İlk pc’de oynadım sonra aradan zaman geçti bi baktım bir arkadaş iphone’da oynuyor, incelemeye aldım ve tiksindim o an, açıkça söyleyeyim hahaha. Lan düdük makarna gibi bi yerde oynamak var bi de davlumbaz gibi ferah ferah hatta şebnem ferah bi monitörde oynamak var. Akıl var mantık var. Olacak şey var, olmayacak şey var!

Her ne kadar p2p gruplara pek güvenmesem de THETA release’ler genelde güvenilir oluyor. Minecraft’ta bile hatta 1.5 theta versiyona geçtim ki yeni 1.6 çıktı onda da. Şu anki save’im de devasa bir maden alanım var geçmek istemiyorum ona daha. herneyse minecraft zaten hayatın ta kendisi oldu çıktı şimdi angry birds konuşuyoruz! Hemen link verip yok oluyorum. Buraya indükleme yazdım ama aslında download linki yazmam lazımdı haha + ha!

UPDATE: Angry Birds Rio 1.1.1 versiyonu da yine THETA tarafından yayınlandı. (Angry Birds Rio v1.1.1 cracked READ NFO-THETA) Bu update’de Carnival Upheaval adında yeni bir dünya, 15 yeni level ve bir takım bazı yeni şeyler var. Şu an seçim programı için teaser yapmak zorunda olduğum için hemen gidiyorum linkimi verip. Meauz için link noktası.

Etiketler:, , , , , , , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

