İki Film Birden Kuşağı: Cyriak Diye Bir Adam Var Bildiğin Deli!


Bu yukarıdaki video aslında epey eski, ilk defa gördüğümde oha dedirtmişti bana. Önce kaskatı kesilmiştim, daha sonra 4 dakika bekleyip acaba daha da katılaşabilir miyim diye düşünmüş ve nihayetinde daha da kaskatı kesilmiştim. Eğer hiç kaskatı kesilmiş bir anda tekrar kaskatı kesilmemişseniz ne dediğimi anlamışsınızdır. Yok eğer hiç kaskatı kesilmemişseniz de daha yumuşak kesilmişseniz ya da ne biliyim sulu, bulanık, laçkamtrak kesilmeler yaşamışsanız çok şey kaçırmışsınız demektir.

Yazının başlığından da anlaşılacağı üzere bu bir, “iki film birden kuşağı” ise…ve itiraf etmeliyim bu kuşak lafını yazmadan bir an için “kara kuşak” falan gibilerden bir espritüel yapayım dedim ama bunu refleksif olarak fazlası ile avam bulup, kuiper kuşağı ile değiştirmeyi düşündüm ama benim gibi hayatının yarısını Bursa’da yarısını Neptün’de geçiren insan sayısı az olduğundan ve bu espritüelin boşa gitmeye namzet olduğunu atar damarımda, derinlerde bi yerde hissettim o yüzden vakit nakittir namına enter’e basıyorum.

Evet yukarıdaki video ortaya karışık tarzında bir animasyon ve kendi youtube channel’ında bundan eksiği yok fazlası var türlü manyak animasyonları daha var Cyriak dostumuzun. Ama 2 film birdenin vaadedilen %50’sini de koyunlardan yana seçip, sizleri “aman dostum sakın diğerlerini de es geçmeyesin ha!” diye uyararak da bu pastörize yazının sonuna geldik mi, geldik!

Burada kirve’nin kendi channel’ı var. / Burada da allah seni inandırsın web sitesi War ensamble!

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

4 responses to “İki Film Birden Kuşağı: Cyriak Diye Bir Adam Var Bildiğin Deli!”

  1. agm says :

    bu adamin eskmo “we got more” ayrica Hooray For Earth – “True Loves” (Cereal
    Spiller Remix) gibi sahesereleride var

  2. Sibel says :

    beynim yandi izlerken, harika

Bir Cevap Yazın

