Kıyamet Alameti: Duke Nukem Forever Demo Çıktı!

Öyle bir dönem geldi ki hayatımızda, o an öyle hissettik ki, beatles’ın orjinal üyeleri ile tekrar bir araya gelmesi ve yeni bir albüm yapması, duke nukem forever’ın çıkmasından daha olası gözüktü bizlere ve bana. Evet ama demek ki atasözleri boşuna söylenmiyormuş, sabreden derviş sabrın sonu selametmiş!

Bugün değil de dün gördüm bunu aslında ilk olarak ama pazar günlerini palazlanmak için ayırmış bir insanımdır, yazamadım bu yazıyı dolaylı tümleç. Ama bugün işte tam burada duke diyorum sizlere, nukem diyorum, forever diyorum. İnebahtı savaşından beridir beklenen sürekli ertelenen oyun sonunda gerçekten yayınlanacak gibi görünüyor.

Gerçi demoyu oynayan insanlar pek beğenmemişler ama zaten 4352 beklenen bir oyun kimseyi tatmin edemez o da var. Beklentileri minimalde tutmak hayat için iyi bir perspektif olagelmiştir. Bu arada demo için tekrar directX kurmanız gerekebilir. Özellikle eksik dll hatası alıyorsanız bunu yapmanız tavsiye ediliyor. (0xc0150002) hatası alan arkadaşlar için ise duke nukem forever klasörü içindeki redist klasörü içine vc2008 kurmaları tavsiye edilmiş. Deneyenlerin yalancısıyım diyelim ve link verelim.
Ahanda buradan demoyu indir / Burada da duke nude em!

Etiketler:, , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Yanıt Bırakın

