Duke Nukem Forever Razor1911 Yayınlandı (Sonra Crackfix’i Çıktı)!

Oyun tarihinin en çok ertelenen oyunu 125 şirket ve 525 oyun motoru değiştirdikten sonra sonunda çıktı! Kulislerde kıyamet alameti olarak bahsedildiği anda dur! Sana diyorum dur 2 dakika…

Kulisler ne lan? Hep kulislerde şunlar konuşuldu falan denir, neresi bu kulisler? Bakın ben bu kulis lafını zaten az evvel 10-15 kez üstüste söyledim, sen de söyle, kulis kulis kulis diye, çok pis bi laf bu kulis! Kulislerde konuşanlar TİB yasaklasın adeta, çocuklarımıza kötü örnek oluyorlar yemin ederim, and içerim, tevbe ederim!

Evet ne diyorduk, ilk defa Gıyaseddin Keyhüsrev döneminde kulislerde bahsi geçen oyun Duke Nukem Forever sonunda çıktı ve dönemin her oyunu gibi sorunlu çıktı. Zaten bir oyun da birkez tam çıksa dişimi kıracağım diye bir laf var ya, o da çok saçma bir laf bence. Heryer bitti dişini kır sen daha…allahım yarabbim.

Ve hem seçim dolayısı ile işlerin çokluğu (ve bokluğu diye kelime esprisini yapmasam da ben siz yapmışım gibi düşünebilirsiniz), hem faşist internet yasaklarının iyice yaklaşmasının üzerimde oluşturduğu depresif halet’i ruhiye, hem karımın doğumunun artık 10-15 gün içinde olacak olması dolayısı ile bloglarda geç kalıyorum bazı şeylere farkındayım, ki bu yazı da 1-2 gün geç olmuştur ama niye yazıyorsam bunu onu da bilemiyorum o zaman bir ninni ile devam edelim mi? Edelim diyenler hemen kendilerine bir tokat atsınlar.

Evet oyunumuz çıktı. Save sorunu yaşanlar oyunu admin olarak çalıştırsınlar. O zaman save ediyor. Ayrıca Razor1911 2. bir crack çıkarttı, problem yaşayanlar ilk crack’in üstüne bu ikinci crack’i kurmalılar. Ve hatta tıkırdama ve yavaşlama sorunlarını çözdüğünü iddia eden bir p2p crack daha var ki bence onu en son deneyin. Ben artık hiç bir oyun oynayamadığım için bunu da oynayabileceğimi sanmıyorum ama vazifemi yapıp haberini veriyorum. Bir diğer haber verdiğim olay da şudur: Beatles dağılmış olm! Hatta 2 kişi ölmüş onlardan darmadağılmış kısacası!

Buradan Duke Nukem Forever indirebilirsin gamsız / Buradan da indirebilirsin

Etiketler:, , , , , , , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

7 responses to “Duke Nukem Forever Razor1911 Yayınlandı (Sonra Crackfix’i Çıktı)!”

  1. zuhebab says :

    ne labali bi adamsın sen

  2. ff says :

    la bi git sende oyundan anlıyosan ben de duke nukemim,sen git ip atla kızlarla

  3. Anonim says :

    oyunu nasıl admin olarak çalıştıracağız?

  4. Anonim says :

    ‘yönetici olarak çalıştır’

Bir Cevap Yazın

