Alice: Madness Returns SkidRow Tarafından Yayınlandı!

Postacı kapıyı 2 kere çaldı ve ben de açtım kapıyı. Hiç kimseden birşey beklemememize rağmen adam bize bir kutu bıraktı ve bir imzamı alıp gitti. Allah allah bu kutu da neyin nesi diye düşündüm….

Ev arkadaşlarım evde yoktu ben de kutuyu açtım ve oldukça şaşırdım. İçinden bir projektör çıktı. Tabi bugün için artık “düz” aletler olsalarda sene 2000 falan olduğu için o zamanlar “hayali kurulan aletler” sınıfındaydı projektörler. Biraz sonra ev arkadaşım Sedat geldi ve olayın aslı ortaya çıktı. Abisi internet üzerinden bu aleti almış, ama Türkiye gümrüğünde sorun çıktığı için ABD’ye geri yollanmıştı alet. Abisi de bizim adresi vermiş ve bir gün aniden kapımda postacı belirmişti.

Bizde 2-3 ay kaldı o projektör ve ben quake 3 oynadım çok. Diğer ev arkadaşımız olan cankat ise msn ile chat yaptı kız arkadaşı ile hahahah. Ulan projektör bulmuşuz adam Türkiye’deki kız arkadaşı ile chat yapıyor duvarda Allahım yarabbim :DDD

Sonra ben oyun oynarkan bir sürü insan beni seyretmeye başladı. O zamanlar yeni çıkan American McGee’s Alice’i oynarken özellikle. Benim odaya 4-5 kişi doluşulur, ben de oyunu oynarken millet yere yatıp içki, popcorn bilmemne film gibi seyrederdi. Ben de oyunu göstere göstere oynardım bu durumda, hatta hiç unutamadım bir sahne vardır ki bayır aşağıya koşuyoruz biz ve arkamızdan İndiana Jones’daki gibi dev bir kaya yuvarlanıyor ve anlık hareketlerle kaçıyorum bundan ve ara sıra arkama dönüp bakıyorum ki millet görsün kaya ne kadar yakında falan diye. Herkes heyecanlı bir macera filmi gibi falan gaza gelip bağırmaya başlamıştı…gaz bir andı benim ve seyirciler için haha.

Oyunla ilgili aklımda kalan diğer bir anı ise haritaların değişmesi üzerine kurulu  olan bilmeceler di ki, bu da aslında artık o kadar büyük bir olay değil günümüz gelişmiş konfigürasyonlu bilgisayarları için ama o zamanlar haritaların değişmesi falan olaydı. Herneyse ben epey sevmiştim alice’i ve aradan bu kadar geçen zaman sonra oyunun 2.’si bugün skidrow tarafından yayınlandı. Herkese tavsiye ederim.
Buradan indirebilirsin / Ya da buradan da indirebilirsin

UPDATE: Bu release sanırım yakında nuke’lanacak ve proper / crackfix çıkacak çünkü oynayanlara göre yaklaşık 45 dakikalık bir zaman sonra Castle bölümüne gelince oyun “This Software has been modified or tempered with, The game will now exit. Please install original software!” diyerek kapanıyor. Proper yayınlanınca buradan bildirecem ben bıldırcın seven dostlar!

Etiketler:, , , , , , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

7 responses to “Alice: Madness Returns SkidRow Tarafından Yayınlandı!”

  1. ThePsycho says :

    Baba anını paylaşman güzel olmuş, ben de yeni indirdim Alice Madness Returns’ u, dediğin gibi Castle bölümünde sorun var. Umarım kısa zaman da yayınlar SkidRow..

  2. Kadir says :

    beyler alice nin dev olduğu bölümde pastayı yiyor ve büyüyor atack yapmıyor :S yardm lütfen

  3. cenkozmercan says :

    kadir diğer yazıda da dediğim gibi oyunu oynamadığım için bilemiyorum.

Bir Cevap Yazın

