Alice Madness Returns Sorunlarını Çözen Crackfix Yayınlandı! (Castle Bölümünde Çakılmıyor)

Castle bölümünde çakılan oyun u yayınlayan skidrow, kendi hatasını düzelten bir crackfix yayınladı. Daha önce p2p gruplarından THETA tarafından da bir crackfix yayınlanmıştı gerçi ama özellikle software konusunda scene’den şaşmayan saç stilim dolayısı ile bugünü bekledim ben de!

Evet tek yapmanız gereken şey, diye başlayıp aslında 2 şey söyleyeceğim o yüzden, tek yapmanız gereken şey, şu dediğim 2 şeyi yapmak olsun: 1) Oyunu tekrar kurun ve bu crackfix ile çalıştırın, 2) ….Alice Madness Returns\Alice2\Binaries\Win32\Core\EACoreServer.exe dosyasını firewall ile internetlerinizden uzak tutun ya da daha kolayı var, silin EACoreServer.exe dosyasını.

Buradan indir crackfixi / Buradan da download edebilirsin gamsız

Etiketler:, , , , , , , , , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

17 responses to “Alice Madness Returns Sorunlarını Çözen Crackfix Yayınlandı! (Castle Bölümünde Çakılmıyor)”

  1. Anonim says :

    Teşekkürler dostum.

  2. Süleyman says :

    “EACoreServer.exe” dosyası ile ilgili verdiğin harika tavsiye için sana teşekkür etmeden geçemeyeceğim. Çünkü saatlerdir bu çözümü aramaktaydım ki çözüm sendeymiş, çok teşekkürler.

    Hatayda da şuydu “We are sorry, an error has occurred… ea games “

  3. Mustafa says :

    Teşekkürler, artık sorunsuzca oynayabiliyorum.

    • cenkozmercan says :

      bir de ben zaman bulabilsem :)

      • Mustafa says :

        okadarda iyi bir oyun değil yaklaşık 3 saat oynadım hep tek düzey ilerleyiş ordan oraya zıpla mekanizmayı aç kapı açılsın :D bide oldukca gizli içerik var ben bu tarz oyunları sevmiyorum ne varsa önümüze çıksın bidaha gidip ekstra içerikmi arayacağım birde alice ve bıçağı mükkemmel olmuş ama yaratıklar hiç hoş değil ben o alice ve bıçağıyla bi alien öldürmek isterdim ne yalan söyliyim .D

  4. bedo says :

    ya sildim dosyayi eror verdi simdi acilmior trend micro firewall war nasil block edicem ?

  5. ex says :

    yha bende olmuyo bi türlü…ne var ne yok sildim yine çıkıyo o error!!!oyunun başlarında saatte bi çıkıyodu bidaha giriodum devam ediyodum şimdi aralıksız çıkıyo deli etti ne dediyseniz yaptım düzelmedi %33 te takıldım tam :(

  6. Kadir says :

    bende error falan yok dediğini yaptım cenk abi ama şu alicenin pastayı yediğinde dev oluyor ama atack yapamıyorum sadece yürüyorum bi türlü vurmuyor o bölümde geçemiyorum :S bi yardımcı olursan çok sevinicem

  7. yagmur says :

    ben bu pasta bölüne gelmedim mi bilmiyorum ama execulator die bir canavar var pasta da yemedim kaç gündür geçcem geçemiyorum bir orak darbesiyle ölüyorum bu arada crack çalıştı ea games actif etmek isteyincede awc.dll bide skidrow.dll yi sildim canavar gibi şimdi oyun hellllpp me lütfen

Bir Yanıt Bırakın

