Alice Madness Returns için Reloaded’dan Proper Geldi! (Çok Acayip)

Daha önce skid row tarafından ve p2p grubu theta tarafından çeşitli crack’ler, crackfix’lerden sonra bugün de scene’in bir diğer babayaro grubu reloaded tarafından bir PROPER geldi oyunumuza…

Ama çok acayip bi şey var ki, reloaded’ın crack’i 2GB’tan büyük! Evet doğru okudunuz karşımızda battalgazi’nin oğlu seyit battal (malatya serdar’ı olarak da bilinir) boyutlarında bir crack var ve reloaded’ın nfo’da açıklamasına göre skid row’un cracklerken kullandığı oyunun dosyalarından biri olan Chapter2_W1_Bottle1_01_S.umap’de bir hata var (diyor reloaded).

Şimdi aslında ben konudan kopma konusunda çok başarılıyım o belli de, Ryan Dunn ölmüş be abi şu an bakıyorum aynı zamanda. Sarhoş araba kullanmaktan gece 3’te kaza yapmış, araba paramparça, zaten yanmış falan…Severdim Ryan’ı, ki çoğu kişi Jackass’ten tanıyacaktır ama ben daha da eski CKY video serisinden tanırdım. O tayfadan Brandon DiCamillio ile en sevdiğim adamdı Ryan Dunn…Ne diyelim ya hayat bi garip.
Burada da reloaded’ın devasa crack’i var. Skid Row versiyonu ile uyuşmadığı için tüm oyunu baştan indirmeniz gerekiyor(muş).

Reklamlar

Etiketler:, , , , , , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

9 responses to “Alice Madness Returns için Reloaded’dan Proper Geldi! (Çok Acayip)”

  1. Mustafa says :

    gta 4 den sonra yüklenmesi ve sorunları çok olan bir oyun daha :D

    • cenkozmercan says :

      okuduğum kadarı ile kopya koruması olarak oyunu çalıştıran exe’ye oyun boyunca yüzlerce kez memory check yaptırtıyormuş yapımcı firma, bu tarz kopya korumaları (DRM falan da) parayı verip legal olarak oyunu alan adamları da soğutuyor iyice.

  2. ömer faruk says :

    Ya link ölmüş bunun crack ini arıyorum bütün crackler bi yerde cırtlatıyo help cenk abi :D

  3. ömer faruk says :

    yaptım ya tüm crakleri denedim oyundan atma sorununu çözemedim
    sonra bi arkadaş dan tavsiye aldım core dosyasının icinde ea games server diye bi dosya var onu sil dedi sildim sorun felan kalmadı Kesin çözümdür ahada buraya yazıyorum :D

    • cenkozmercan says :

      bunu ben sanırım alice yazılarından birinde söylemiştim ama tam hatırlayamadım hangisi. herneyse sorunun çözülmüş o halde ne farkeder :)

  4. ömer faruk says :

    facebook sayfan varmı abi :D konu dagıtmayı severim bende :D

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: