Cenk Özmercan Baba Olduğu için Ufak bir Mola Veriyoruz!

Evet kendimden 3. şahıs olarak bahsettim başlıkta ama bahsedemem mi? Ederim, tillahını etme hakkını görüyorum kendimde ya da Cenk tillahını görüyor mu deseydim? Sürekli 3. şahıs bahsetmek de çok malca aslında. O yüzden son bi kez daha yapıp insan gibi devam edeyim. Cenk’in oğlu Mert Kuzey Özmercan 27.06.2011 tarihinde 3.455 kg ağırlığında ve 50 cm boy ile sezercik sistemi ile orion takım yıldızı, sol güneş sistemi 3.  gezegeninde spawn’lanmıştır. Class olarak smg engineer düşünüyoruz ama olmazsa Field Ops da olabilir.

EAAAAAAAHHHHAAHEAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

Evet ne diyeceğimi bilemiyorum çok acayip, çok polarize bir his. Bir an inanamıyorum gerçek olduğuna sonra ağlıyorum, sonra yine inanamıyorum. Bi süre böyle olacak sanırım. Gereksizce duygusallaşmayalım burada şimdi, kısa ve öz mesajımızı verip gidelim. Dikkat edin bi anda da 1. çoğul şahısa döndük. Tevbe tevbe! Herneyse bi süredir zaten hergün yazamamıştım, bundan sonra da bi süre hergün yazmazsam, yazmassak, yazmassa cenk sorun etmeyin. Geri dönüşüm speaktaküler olacak lan!

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

8 responses to “Cenk Özmercan Baba Olduğu için Ufak bir Mola Veriyoruz!”

  1. Patisi Mor Kedi says :

    Ne güzel bi haber! Sağlıkla, huzurla büyüsün :)

  2. Anonim says :

    Allah analı babalı büyütsün cenk kardeşim aramıza hoşgeldin bendede 3 yaşında bi kız var, bu arada yazdıklarını da eğlenerek okuyorum sağlıklı ve mutlu bir ömür geçirin ailecek inşallah.

  3. Mustafa says :

    Seni Ve Ablamızı Kutlar,En Kötü Günlerinizde Böyle Mutlu Olmanızı Diler,Küçük Bebişin Hayatı Boyunca Yüzünün Gülmesini Diler ve En kısa Sürede gerdi dönüp yazılarına başlamanı umarım.

    Not:Relaselog Açilmiyor yine :D

  4. Canan says :

    Tebrikler :)

  5. Onur says :

    Tebrik ederim Cenk bey. Yenge ve küçük arkadaşa bol sağlıklı günler.. Sana da bi paket selpak diliyorum :))

  6. cenkozmercan says :

    herkese çok teşekkürler, evde ilk gece bol ağlamalı ve kakalı oldu bakalım 2.si nasıl olacak :DDD

  7. dorteks says :

    Vatana millete hayırlı evlat olsun Cen kardeşim. Gözün aydın.

Bir Cevap Yazın

