Satırbaşı 2011 Jenerik


Bir baba insanı, anne insanı gibi aylarca doğum izni yapamaz değerli okur. Ve fakat ben kanuni hakkım olan 3 günü tam hafta arasında denk getirmek sureti ile hafta sonlarını birleştiren türde bir bayramsal tatil yaptım. Tabi 2 şey var. Birincisi karım aslında cumartesi doğurmaya çalıştı ama doğurtturmadım pazartesiye kadar! Ve ikincisi ortada tatil falan yok aslında, tabi günde 3-4 saat uyuyup sürekli kaka temizlemeyi tatilden sayıyorsanız o başka!

Bir süre ara verince bloglara ve işe geri dönünce bir jenerik yazısında böylesi şeyler yazılabiliyormuş demek ki. Demememek gerek ki, denemek gerek. Ve Ki kare testi hatta. Anlaşılmıyor bu yazdıklarım, olsun be istatistik sevmez çoğunluk. Herneyse yakında biraz oğlan videoları da koyacam buralara bi yere.

Aaaa bi türlü jenerikten bahsedemedim. Yine anlaşılacağı gibi EOS projesi. Yine sefil gibi laptoplar yanımda taşınıyor ben güneşten bişey görmeden omuz bel ağrıtarak kastırıyorum ama yine bence çıkan sonuca değiyor. Desature edip veriyorum fırına ooohh just like cillop!

Reklamlar

Etiketler:, , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: