Sıcaklardan Dolayı Yok Oldum Adeta Diye Durum Bildiren Yazı…

Allah kahretmesin…ya da dur etsin lan. Daha beter nasıl edecekse?

Bak yeni baba olduk, iş yerinde bi ton iş var, bir dişim kırıldı dişçide,  bu hafta sonu apandistim patladı zannı ile 2 gün doktordan doktora, testten teste koşturdum, hiç birisi koymadı bana sıcakların koyduğu kadar. Bloglarıma elleşemiyorum bile. Klima olmadığı an motor becerilerimi kaybediyorum ve sadece elime bir falçata alıp sokakta herkesi kesmek istiyorum. Cinnet çok tatlı bir şarkı sanki kulaklarımda…

Bu yazıya görsel yapma adına fotoşopları dahi açamadım lan o kadar sıcak. Eski bişey buldum, eski yazılardan birinden. Kış gelsin artık yeter.

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

7 responses to “Sıcaklardan Dolayı Yok Oldum Adeta Diye Durum Bildiren Yazı…”

  1. Anonim says :

    Hop!
    Seni görende güneşin anlında çalışıyorsun sanacak.
    Şirkette en soğuk yer senin odan :)

    • cenkozmercan says :

      odam iyidir ama odadan çıkmak zorunda kalınca iyi değildir. kötüdür. bok gibidir. sıcak ve yeni sıçılmış bok gibi. dışı kurusa bile içi nemli ve sıcak bir bok gibidir! hahaheh :D ama şaka bi yana bok gibidir sıcak, sıcacık bir bok gibidir. bok bok bok bok bok bok bok

      • evronas says :

        tavsiyem maksimize nemli 47 derecelik bir havada 3-5 saat disarida ve esmeyen bir noktada bekleyerek, sicaklik base’ini bu sekilde belirlemen. bunu yaz boyu birkac kere yapmakta fayda var. dayanma kapasiteni arttirmis olursun, en kotu ihtimal d vitamini alirsin uc bes gram..

  2. dorteks says :

    Geçmiş olsun Cenk.

    Abi hiç sorma ya yanmıyoruz aslında, resmen eriyoruz anasını satayım.

    Bu ne lan. Elninonun gün görmemiş hali gibi.

    Ya bu sıcakta bir şeyde yiyip içemiyoruz. En azından ben yiyemiyorum iştah olmuyor bende sıcakta. Paso sigara, buzlu coca cola, çay, soğuk su ile duş vs…

    Olm ha gayret şurda 40 gün falan kaldı ondan sonra romantik bahar havalarına gireceksin bok yeme yerinde otur hayıflanma diye diye kendimi teselli ediyorum anca.

    Küfretmemek için kendimi zor tutuyorum.

    Bazen içimden saçmalayıp diyorum. Abi biz bu kadar yanıyoruz acaba cehennemde torpil işler mi bize diye.

    • cenkozmercan says :

      Ben sigarayı bıraktığım için iştah var :D Hanım hamileyken zaten bi bırakma, arada bi içme falan gibi triplerdeydim. Doğum sonrası tamamen bıraktım.
      Yeni yayın dönemi başlıyor, işlerin en yoğun olduğu dönem, bebek, sıcaklar falan derken buralara hiç bakamaz oldum ona biraz üzülüyorum ama geri dönüşüm müthiş olacak :DDDD
      Bu arada tek oynadığım oyun da minecraft. Çok acayip bişey tavsiye ederim. Hem casual, hem hardcore oynayışa geliyor.

Trackbacks / Pingbacks

  1. demo | Lesvosnews.net - 21 Tem 2011

Bir Cevap Yazın

