Limbo Adlı Oyundan Bahsetmeden Olmaz!

Tam 2 paragraf yazı sildim bunu yazmadan. Genelde hiç yapmadığım birşeydir bu blogda ki, bodos yazıp, yanlış, gramer bilmem ne düzeltmem ama bu oyun için feragat ettim bak prensiplerimden ve prensliklerimden. Annem beni prens okuluna yolladı 7-12 yaşları arasında ve “sadece emmantel ve gouda peyniri yi evladım” dedi bana.

Bin ton oyun, binlerce dansöz var ama limbo tek! Asil ve asal limbo sadece kendine ve 1’e bölünebiliyor. Kendine bölersen 1, 1’e bölersen limbo yanıtı veriyor. Karga, tulumba, güllaç…

Aslında limbo sadece süper bir oyun değil, bir anlamda iletişim gurularına “ulan guru diye bişey olmuşsunuz ama ben sadece 2 renk ile, tek kelime dialog/monolog/metin/yazı/tura olmadan, hiç birşey açıklamadan ve yine bir o kadar kolay anlaşılan bir oyunum, guru ne demek allahın ayıları?” tarzında bir mesaj yolluyor. Bir sürü oyuna ev sahipliği etmiş platform/bulmaca tarzını alıyor ve “bak öyle değil böyle yapılır” dercesine önümüze tekrar koyuyor. Bunları yaptıktan sonra da tüm oyun dergilerinden/sitelerinde 90 ve üzeri not alıyor hatta 90 tane de ödül alıyor.

Ne salaksam ben, kendi kendini anlatmayan oyunu anlatıyorum. Aslında biraz eski bir oyun limbo ama benim karşıma geçenhafta releaselog’da çıkınca hatırladım. Önce Theta versiyonu, daha sonra RIP’li Unleashed versiyonu çıktı ki, Unleash versiyonunda save sorunu vardı, update geldi. Zaten ufak bir oyun olduğu için ben rip’lisini tercih etmedim (Bi de çavuş ripli vardı alien’da ho ho ho).

Aslında orjinalini Oyun ayrıca  Another world’u hatırlatmak sureti ile beni geçmişe götürmedi. Another world’ü hatırlattı ama geçmişe nasıl götürsün? Zaman makinesi mi lan bu? Link verdim gitti. İnsan olan orjinal alır / Theta versiyon / Unleashed Repack

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

7 responses to “Limbo Adlı Oyundan Bahsetmeden Olmaz!”

  1. selçuk says :

    çok oynamak istedim ama limbo.exe de kaspersky trojan tespit edip siliyor sayın cenk bey?

    • cenkozmercan says :

      hodja oyun çok çok iyi. theta release’ler için hep böyle bir geyik var ama ben bir süredir boşverip oynuyorum oyunu bir zararını da görmedim daha. bu bilgisayarda eset nod32 var, o da bişey bulmadı gerçi bu oyun için. bence ignorelist’e falan al kaspersky’de oyna bunu.

      ayrıca tower defence türünü seviyorsan da Anomaly Warzone Earth’ü tavsiye ediyorum. ters tower defence bu sefer sen kuleler arasında giden konvoy oluyorsun epey zevkli :) theta, unleashed ve tinyiso olarak 3 farklı release’i var.

  2. Anonim says :

    bunun update1’i çıktı, oyunda içinde var o yüzden indirmeyen bunu denesin ilk
    http://www.rlslog.net/limbo-incl-update-1-rip-unleashed/

  3. selcuk says :

    update 1 i indiriyorum onu denicem, onda da trojan bulursa ignore liste alırım artık

  4. kedi says :

    Unleashed indirmeyin arakdaslar save yapmiyor hep bastan oynamaniz gerekiyor.
    birde DLL hatasi verirse directx son versiyon yukleyin.
    Theta versiyon temiz diyorlar bu update farki islevi filan nedir anlatabilecek var mi?

    Ben oyunu bidaha indirmek zorundayim save almadigi icin theta versiyon updatelisini ariyorum.

    guzel paylasim cenk bey td severim o dedigin oyunuda denicem.

    • cenkozmercan says :

      ben theta versiyonunda bir sorun yaşamadım. bazı virüs programları tüm theta release’ler için alarm veriyor, benim evdeki bilgisayarda ki eset nod32’de buna dahil ama aynı virüs programı ofiste de var ve o bir sorun çıkarmadı. ben de atın ölümü arpadan olsun misali oyun crack’leri falan ile gelen virüsleri zaten tolere etmeyi tercih ediyorum :)

Bir Yanıt Bırakın

