21 Günlük Arayı Hak Etmedin Sen cenkozmercan.wordpress.com Okuru!

Bir resim bin lafa bedelmiş diye bir laf var. O bedellik nominal bedel mi nedir bilen var mı? Yoksa bedelli askerlik mi tıharhahahaha!

Evet ne güzel bir espiritüel ile geri döndüm okuyucular değil mi? Daha da güzeli fanlarım için şu yandaki fotoya tıklayınca ortaya çıkan süprizsel wallpaper!

Oğlan 2 aylık oldu, televizyonda yeni yayın döneminin başlamasına az kaldı ve çok fazla iş var. İşten geliyorum karım, belim ağrıdı, kulağım şişti, burnum tıkandı gibi sebeplerle oğlanı kucağıma veriyor, o da genellikle dolaşmazsak sinirlendiği için, bu blogları tam tamına 21 günlük rekor süre ile tınlayamadım. Şu an 6 günlük bir tatile girdim ve bakayım dedim nedir ne değildir bloglarda 3 haftadır admin paneli açtığım yok neredeyse. Ben buralarda yokken bakın neler oldu!

1) Günlük hit ortalaması 500 küsürlerden, 300 küsürlere düşmüş…vay babayun kemüğüü!
2) Hüseyin Bolt diskalifiye olmuş.
3) Deus Ex 3 çıkmış.
4) Ben her boş saniyemde önce minecraft sonra son 1 haftadır terraria oynamışım ki, içimde bir madenci varmış o çıktı dışarı resmen.
5) Fenerbahçe …………………………..(Bu boşluğu siz doldurun :))
6) WordPress’te sonunda güzel bir tema çıkmış, yakın zamanda ona geçecem.
7) Oğlum tam 3 kere üstüme sıçmış, bunların bir tanesinde tazzik ile göğsümden her yere sektirmiş ortalığı bok götürmüş.
8) Karımın her t-shirt’ünün sağ omzunda kusmuk lekesi var.
9) 2 aylık oğlum 5-6 aylık kıyafetleri giyen bir davlumbaz gibi şişmiş.
10) Geçenlerde “baba” dedi ama karım “baba demedi, sadece baba diye bir ses çıkardı” dedi, sanki konuşmak başka birşeymiş gibi tıhhhahahaha kıskanç portik işte :P

10 Madde bir klasiktir o yüzden orada bırakıyorum şimdilik. Tatil esnasında buradan her zamanki gibi epik-didaktik tarzımla sizlere sesleneceğim ve 30 Ağustos Zafer Bayramınızı kutlayacağım. Hergün olacak bu! Mesela 1 Eylül, ya da 4 Eylül farketmez ben sizin 30 Ağustos Zafer Bayramınızı kutlayacağım bunu sorun eden varsa şuna dikkat etsin: Derler ki bir insan kendi dirseğini yalayamazmış. Hıh….%12 ilginçlikte bir veri. Ama bir kişi kaşını damağına değdiremez deseydik bence o ilginçlik bir anda tavan yapardı, en azından %86 falan olup bir anda Boğa Piyasası yaşanırdı. İşte zafer bayramını kutlarken ben kıllık çıkaranların kaşlarını damaklarına değdirme sözü veriyorum buradan, doğası gereği kangal köpekten çekinen ama yine de tırsık imajı yememek için sivas’a taşınmayı yeğleyen okurlar sizi lan!

Etiketler:

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

2 responses to “21 Günlük Arayı Hak Etmedin Sen cenkozmercan.wordpress.com Okuru!”

  1. muratpiskinn says :

    Benim kızım 3 yaşına girecek Allah seninkinide benimkinide analı babalı büyütsün kardeşim. Bu yaşadıklarını zamanında sende bende anamıza babamıza yaşattık o yüzden analık babalık hakkı ödenmiyor her ne kadar onlara zaman zaman asi olsakda. Büyüdükçe preoblemleri de şekil değiştiriyor. Yokluğunda her gün kontrol ettim o 300 hitinin 1 i benim. Canın saolsun nasılsa yazar bu dedim senin için ayrıca senin blogunun kalitesi sayısal yazıdan daha onemli ayda 1 tanede yazsan keyıfle akıl dolu yazılarını okuyunca keyıflenmek gunluk ıvır zıvırlardan evladır benım ıcın saygılar sevgiler.

    • cenkozmercan says :

      Hocam çok teşekkürler az evvel zeynep için yaptığın bloga baktım gerçekten çok tatlı bir kızın varmış allah bağışlasın. “Yeter artık ben gidiyorum” ve “Yeni park arkadaşı Arda” fotoları çok komik :) Bakalım bizimki 3 yaşında neler yapacak. Olayı direk ninjalığa bağlayacağından eminim gerçi ben de çocukken çok manyaktım zaten hehehe.

Bir Cevap Yazın

