Opeth’in Yeni Albümü Heritage İnternete Düştü!

Saat sabah 5:30… cumayı cumartesiye bağlayan gece… ve tam yatıyordum ben ama bir anda içimde bir pıtırcıklanma potemkin zırhlısının kült merdiven sahnesinden yuvarlanırcasına önce diz kapağıma oradan dilimin altına oradan da parmaklarıma ilerledi ve ben son yılların crazyshark’dan sonra en manyak metal arşivine sahip sitesi bunalti.com’a gittim ve bir de ne göreyim? En üstte Rüya Tiyatrosu Dream Theater’ın yeni albümü, laf sokan ismi ile “Dramatic Turn of Events” (ki burada şair eski davulcusuna sesleniyor :D) , onun biraz altında da Opeth’in yeni albümü Heritage!

Ayın sonuna doğru çıkması beklenen albüm internetlere akmış bulunuyordu ve bu linklerin burada yer etmesi gerekiyordu! Yukarıdaki link bold olduğu için link olduğunu anlamadıysan değerli opethsever, TIK ET BURAYA, ki senin için 2.bir link eklemiş olayım. İster mp3 ister de FLAC olarak indirebilirsin ha onuda belirteyim her iki albümü de.

Etiketler:, , , , , , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

6 responses to “Opeth’in Yeni Albümü Heritage İnternete Düştü!”

  1. dorteks says :

    İyce hayvan gibi mal-a bağladım olm. Opeth ne zaman aibüm çıkartmayı planlıyordu da haberimiz yok. Yeni albüm çıkartacaklarından haberimiz yok rezillik, albüm net alemine düşmüş yine haberimiz yok başka bir rezillik.

    Ulan iyce cahilleştik.

    Eyvallah Cenk haber için. Bu arada kardeş sende baya pas geçtin sayfayı. Tamam çoluk çocuk sahibisin ama buda belli bir yere kadardır sen bokunu çıkarttın :) Vur dedik öldürdün lan.

    Sen yokken sayfada Vampir Günlükleri başlıyor Allah bilir haberin yok anasını satayım. (Anasını satayım derken bu durumun anasını kastediyorum:)) Sürüsüne bereket oyun çıktı, bunun yanında MW3 çıkış tarihi belli oldu.

    Yeni çıkan bazı oyunlar; Call Of Juarez Bound in Blood, Dead Island, Deus Ex Human Revolution vs… bunlar realese’landı. Biri Reload diğeri Skidrow öbürkide Shetrow mudur nedir öyle bir karın ağrısı yeni bir realese grubu herhalde.

    Neyse geri döndün herhalde artık.

    • cenkozmercan says :

      abi valla geçen ay boş geçtim biliyorum. çıkan oyunları falan da takip ediyorum ama eve geliyorum %100 çocuk. işe gidiyorum, bu sıralar benim işin en yoğun olduğu zamanlar, televizyonda yeni yayın dönemi başlıyor 5 dakika boş zamanım yok valla. bu ay ortalarına doğru (18-20 gibi) rahatlayacam sanırım o zaman eskisi gibi her gün bir yazı olayıan dönmeye çalışacam.

      ayrıca vampir günlüklerini izlemiyorum ya :) Vampir olayında true blood izliyorum. Onun haricinde benim için asıl the office, modern family, dexter, how I met your mother falan başlıyor yakında onları bekliyorum :)

      • evronas says :

        beşiktaş şampiyon oldu cenk. dün akşam izledim 3 gol attılar, kupa töreninde olay çıktı ama sanırım televizyon göstermedi. bundan da haberin olsun dedim.

        • cenkozmercan says :

          beşiktaşlı olmanı çok yadırgadım senin evren tanıştğımız günden beri. hatta marjinal tavırlarına rağmen fitbol seyircisi olmanı da yadırgadım, yadırgıyorum…

          bizim de 94. dakikada golümüzü vermediler az evvel berabere kaldık manisagücü ile :P

          • evronas says :

            futbolun oyuncusu da oluyoduk ara sıra, senin bileklerin halen odunsu vucudunu tasima kabiliyetindeyken. sonra tasimamaya basladi ve bileklerini aldirdin diye hatirliyorum. burda bi cimnastik salonu var, avrupalilarin en buyugu diyolar.. arkadas kazigi ile uye olmustum gecen sene ama gitmedim tabii ki memleket sinirlarinda nadiren bulundugum icin, dun gittim dedim ben daha ilk geliyom 10 aydir, sagolsunlar sifirdan baslattilar uyeligi boylece 1 yillik uyelik ucretine 22 ay kullanmamis olacam spor salonunu

Bir Cevap Yazın

