2012 astv Spor Haber Jenerik


İlk versiyonu beğenilmeyen ve red edilen spor haber jenerik ile ilgili gelen düzeltme brief’ine göre “sporda yeşil kullanmayalım artık” vardı. Ben de morarttım doğal olarak. Kim olsa aynısını yapardı zira.

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

10 responses to “2012 astv Spor Haber Jenerik”

  1. betü says :

    Bence en iyisi spor olmuş cenk harbiden başarılısın yahu

    betü

  2. betü says :

    yannış annama diğerleri de güsel yetenekli akrabam

  3. cenkozmercan says :

    betül sen misin ?

  4. batül says :

    Hee betül olm dalga geçiyon sanırım ama açıklama yapacam benim; sevgili biricik kuzenin kimim acaba kim olabilirim ki ben miyim ben kimim ranch sos

Bir Cevap Yazın

