Önemli Haber!!! Şaka Lan Şaka O Kadar da Önemli Değil :)

Judo ve felsefe klübü etkinliklerine daha fazla zaman ayırmak için işimden ayrılmış bulunuyorum. Tabi ki yalan kimse böyle bir sebepten işinden ayrılmaz. Doğrusu şu olacak. Ortak olarak hareket eden 20 küsür Medya S çalışanı yemekte baklagil fazlalığı yüzünden işten çıktılar. Ve tahmin ettiğiniz gibi bu da bir yalan böyle birşey de olamaz. Kısacası ben Amerika’ya geri dönüp su altı sinamatografisi üstünde bazı çalışmalar yapmak istiyorum bu yüzden son 3 küsür senemi geçirdiğim astv’deki işimden ayrılma yolunu seçme yolunu ve eski mudanya yolunu boşverdim.

Medya S’te galiba 24 kişinin işine son verilmiştir. Bunlardan birisi de benim :) İlginç şeyler duyuyoruz bugünlerde ama buraya yazmak gereksiz o yüzden ben sadece bir romantik gibi astv’de geçen güzel günler için arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Geride kalanlara da sabır diliyorum :)

Dilhun’la tostçu açmayı düşünmüyor değiliz.

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

15 responses to “Önemli Haber!!! Şaka Lan Şaka O Kadar da Önemli Değil :)”

  1. Onur says :

    Hemen şüküsüper bir iş bulman dileğiyle (Geçen bi akaryakıt istasyonuna pompacı olayım dedim 24 saat çalışacan dediler..) (ölümüne öğrenci)

  2. evronas says :

    sayin cozmercan, ben de isten siyirdim kendimi. oh yan gel yat simdi

  3. muratpiskinn says :

    Umarım en kısa zamanda iyi bir iş bulursun kardeşim.

  4. dorteks says :

    Geçmiş olsun kardeşim. İş bulursun merak etme diyeceğim ama sen genede merak et. ABD’ye gitme durumun varsa git abi buradan bir cacık olmaz. Burada cacık olman için hıyar olman lazım. Memlekette de hıyar çok :) Zaten bu ülkede kafası çalışan adamlar maddi olarak iyi durumda değil. Nedeni kafası çalışması. Kafan yerine başka yerin çalışacakki paran olsun :) Mesela geçen aylarda şu eski Yaprak Dökümü dizisinde oynayan bir hatun vardı onun haberini okuyorum Huriiyet’de. Fahriye bilmem ney. Kadın 2 Trliyona ev arıyormuş. Ulan dedim bu ülkeye ne kazandırdın da ne yaptında bu kadar para kaldırdın.

    Bak elin ülkesine Mac firmasının kurucularından Steve Jobs vefat etti bu hafta. Adam harbi kafasıyla neler geliştirdi. Ha işte o hakkediyor dışarısı böyle. Burası tam bir alendirik olm.

    • cenkozmercan says :

      şu ana kadar hem freelance için 3-5 iş geldi onun haricinde normal iş teklifleri de var. bakalım bu hafta görüşmelere başlıyorum.

      da

      tam tatile başlamışken işten atılınca insan tam idrak edemiyor aynı yere tekrar geri gidemeyeceğini o biraz garip bi his :)

  5. Mert says :

    Hayirlara vesile olmasi dilegiyle,

    Sizden daha cok makale beklemeyi kendime hak saydim. Bu arada sanirim jenerikleri yeni hazirlamistiniz, onlarida yaptirip isten cikarmislarsa kapitalizmin dogasini tekrar gormus olduk saf haliyle ^_^

    • cenkozmercan says :

      ilk önce ilgin için teşekkürler hocam :)

      valla astv’de yeni dönem işlerini yaptım, bu yaz tatile çıkamamıştım daha onlar yüzünden. yeni dönem başladı 2 hafta çeşitli düzeltmeler, değişiklikler yapıldı. tatile çıktım 3. günü atıldım….

      tatilde iken işten atıldığın zaman, anlamıyor insan olayı tam olarak. astv’yi epey seviyordum ben açıkçası. insanları, atmosferi falan…o yüzden bir daha oraya gitmeyecek olmak biraz kötü hissettiriyor. ayrıca son 2-3 senedir güzel bir ekip denk gelmişti ve bence epey iyileştirmeler yapmıştık. Yazık oldu bence. astv’ye de yazık oldu açıkçası…

      diğer taraftan benim iş bulma ile ilgili pek sorunum yok. Zaten 2-3 ciddi teklif var ve büyük ihtimalle 1 hafta içinde falan başka bir TV’ye başlayacağım.

      • Mert says :

        Selamlar,

        Evet, makalede gordum is teklifleri arasinda secim asamasindaymissiniz. Zaten mevcut sartlarda sanirim sizin alanda tecrube olunca is bulmak zor olmuyor pek tabii yaniliyor da olabilirim. Kendi liderliginize yapacaginiz bisey dusunmuyormusunuz hic? Yaratici , gelir modeli olan biseyler. Bu arada youtubeda “epicmealtime” bi kac videosunu izleyin beni guldurdu sizde gulmeyi seversiniz diye dusundum.

  6. evronas says :

    cenk ben iş buldum, lan iyki ayrılmışız ha meğer ne para veriyolarmış piyasada abooov

Bir Cevap Yazın

