Heroes of Might and Magic 6 Skidrow Crack Çıktı!

Bakın oğlumu çok taşıyorum. Bir kanguru sistemi var takıyorum onu ve göbekte oğlumla evde yürüyüp duruyorum. Bu esnada salona geliyorum ve görüyorum ki Kuzey ve Güney dizisi var. Görüyorum bu diziyi. Paso “Kuzey aman öyle yapma”, “Kuzey iyi düşün bak” falan diye Kuzey kuzey diyip duruyorlar. Oğlanın adı da kuzey olduğu için kıllanıyorum. Yoksa oğlumun adı dönemin moda ismi mi olacak? Tabi bunlar önemli değil. En önemli olaya gelmeden önce ufak bir ayrıntı olarak Heroes 6’dan bahsedelim.

Evet ben bu seriyi hep sevdim, hep sevegeldim, hep sevmeyi planlıyorum allah kısmet ederse. 5. oyunla birlikte 3D olan oyunumuz sanırım eski haline ufak tefek değişiklikler eklenerek kalıp bölümü mezunu, sosisli sandviç yapmayı bilen semender aranıyor.

Şimdi evet bu oyunu ben kurdum ve hemen bir hata aldım! Neydi o hata?  “Ubisoft Launcher Error 2” hatası! Bunun üzerine şu adımları izleyerek oyunu çalıştırmayı başardım.
1) Oyun çalışmazsa Might & Magic Heroes VI.exe’den masaüstüne kısayol yapın. Bu kısayola sağ tıklayıp özelliklere gelin ve burada hedef’te .exe’den sonra /offline ekleyin yani örneğin şöle olacak “E:\MightandMagic6\Might & Magic Heroes VI.exe” /offline
2) Yukarıdaki adım yardımcı olmazsa, ki bana olmadı, gu.exe’yi çalıştırın, oyunu update edecek bu ve daha sonra bu update’i kurun. Tekrar offline’ı eklediğiniz bir kısa yol oluşturun ve bırakın ubisot patch’leri yapsın daha sonra oyun açılıyor.

Yada daha doğrusu bende böyle oldu. İlk izlenim olarak (15 dakika oynadım) kahramanımızın sadece tek bir vuruş yapma olayı tırt olmuş ama belki ilerledikçe yeni özellikler açılıyor olabilir.

Herneyse asıl önemli olan konu ise ben bu Kuzey/Güney dizisinde Kuzey karakterinin telefon tutması dikkatimi çekti. Bu kuzey telefonu tek parmağı ile kafasına doğru itiyor. Bakın şöyle:
Sonra dedim ulan kesin böyle telefon tutanlar çıkar karşıma yakında dedim ve internetlerin derin sularında yaptığım araştırmalara göre zaten bu bir hareketmiş! Bu bir “Kıvanç Tatlıtuğ cep telefonu tutma modası başlatıyor” durumuymuş değerli okurlar bak!

Evet skidrow crack’i ile birlikte oyunu indirmek için tam bu noktaya sürklase olma zamanı geldi.

Etiketler:, , , , , , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

16 responses to “Heroes of Might and Magic 6 Skidrow Crack Çıktı!”

  1. evronas says :

    bir takım vücut geliştirici insanlarla çalışıyodum bir kongre için. bu adamcaazlar kas birikiminden dolayi kollarini bukemiyordu telefonu kulaklarında tutacak kadar, aynen böyle parmak ucu modeli kullanıyolardı. Daha o zamanlar da smart phone’lar yok, herkesin en ufak telefon modeline yöneldiği yıllar.. Adamların parmağı zaten telefonu kaplıyodu kulakta tutarkene. Yani kuzey efendi de kaslardan tutamıyor olabilir, kaslı bir kimse ise. bi de insan niye oğlunun adını kuzey koyar lan, kutup mu çekiyor, ayılık mı var?

    • cenkozmercan says :

      kuzeyde de vücut var. döğüşmek sureti ile hayatını kazanan bir türk genci kendisi. ama abisinin manitasına yanık gebeş hahaha.

      ayrıca ulan evren asıl nasıl isimdir? galaksi seni

  2. dorteks says :

    Oyun fena değil. Türü sevenler begencektir.

    BattleField 3 çıktı bu arada. Nefis grafik yapmışlar olm. Modern Warfara 3’e giydirebilir. En kısa zamanda Cenk açıklamanı bekliyoruz. Reload relasladı.

    Bu arada Metal severler için bir haberde olsun. Megadeth – Th1rt3en albümü piyasada. Ben begendim şahsen. Sağlam albüm yapmışlar herifler. Metal müzik dinleyenlere şiddetle denemelerini tavsiye ediyorum.

    • cenkozmercan says :

      evet ben de oynuyorum şu anda hikayede ilginç şeyler oluyor.
      ama daha çok ev karısı gibi oldum çıktım ben. çocuğa bakıyorum ve hep yorgunum. buraya hiç bakamaz oldum ya :(

      • dorteks says :

        Cenk dostum şimdi sen böyle yazınca aklıma rahmetli üstad Kemal Sunal ve onun bir filmi geldi. Sen de o hale gelmişsin anlaşılan. 2011 Model Şendul Cenk :)

  3. Anonim says :

    tşkrler dostum işe yaradı.

  4. Anonim says :

    2.campaign de takılıyor ve oyle kalıyor.Bir cozumu var mı acaba tesekkurler.

  5. gsgs says :

    bişey sorucam ben oyunu bi siteden indirmiştim beta sürümmüş birkaç map vardı bıraktım. Şimdi bakıyorum da tam sürümü çıkmıs heralde.Betamı yoksa tam sürümmü olduğunu nasıl anlayabilirim?

    • cenkozmercan says :

      indirdiğin yerde hangi versiyonu indirdiğin yazılı olmalı. skidrow’un mu, theta mı, unleashed mi diye. ben skidrow versiyonunu tavsiye ederim ama tabi her versiyon herkes de çalışmayabiliyor. unleashed’in versiyonu ise rip’li olduğu için daha ufak ama oyunun diğer dilleri ara videoları vs. kırpılmış oluyor rip’li versiyonda tabi.

  6. Baris says :

    Ya ben /offline yazamıyorm / işaretini kabl etmiyor onu nasıl yapabilirim ?

    • cenkozmercan says :

      kabul etmiyor derken ?
      “E:\MightandMagic6\Might & Magic Heroes VI.exe” /offline gibi olacak.

      copy-paste etmeyi dene bu karakteri /

      • Anonim says :

        /offline yazıp tamam dediğimiz zaman hedef kutusunda belirtilen ….exe/offline adı geçerli değil dosya adının doğru olmasını sağlayın diye bi hata alıyorum copy-paste de işe yaramıyor windows 7 kullanıyorum oynu cift tıkladığım zaman acıyor gibi oluyor ama hiç birşeye olmuyor

  7. Burak says :

    boşluk bırakıp yazıcaksın /offline i

  8. Anonim says :

    çalışma sonlandırılıyor hatası veriyo.. çözümü varmı?

Bir Yanıt Bırakın

