Cenk Çavuş Taşınıyor!

Haa şimdi kısaca olanları anlatayım. Dün Ikea’da 14535 saat geçirdim karımla. Bin kez karar değiştirdi bin ürün için. Bana bişey seçtiği zaman “bu nasıl sence” diye soruyor. Ben “sen bilirsin istediğini alalım” diyorum, kızıyor. “Şunu beğendim ben” diye ben bişey seçersem onu da beğenmiyor ve kızıyor. İki ucu feçes değnek…

Sonra seçimler bitti ve Ikea’dan seçtiğimiz şeyleri alma bölümüne gelince bir de ne oldu beğenirsin? Bu gitti o anda oradan farklı şeyler aldı! Evet ilahi Fullabıdık!

Herneyse, biz taşınıyoruz ve odada sadece bu pc kaldı şu an ve ben bunu sökmek üzereyim. Yeni evimiz Balat ormanının orada ve yeni yapılan bir site olduğu için internetler yok! WA-TA-FAK! Dediğinizi duyar gibiyim…Evet ne yazık ki gerçekler böyle. O yüzden zaten bisüredir pek update edemediğim bloglarımda bir süre daha update yapamayacam sanırım.

Haa halböyleyken telefunken biliyosun baldudak.

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

10 responses to “Cenk Çavuş Taşınıyor!”

  1. Sibel says :

    balat ormanı nere yauw bursa’da?
    o derece guest miyim ben?

  2. Alo Klima says :

    ,,,WA-TA-FAK! Dediğinizi duyar gibiyim…,,, Aynen… stay away from such a places.

  3. muratpiskinn says :

    hayırlısı olsun cenk kardeşim bu ara hayatında ne buyuk degısıklikler yasıyorsun çocukdu işdi evdi valla Allah kolaylık versin.(Amin)

  4. Ersun says :

    hayırlı olsun arkadaşım, balat istanbul da aslında ama ormanı orada herhalde bende bilmiyodum, yine sana yakışan değişik bi yer olmuş bence

  5. Direnç Işık says :

    cenk, bana bursa’da dicital bi’ iş bul lan allahsız. en son bıraktığımda havlu, perde falan yapılıyordu bursa’da.

Bir Yanıt Bırakın

