Ranch Sos’un Hakkını Uzun Süre Yediğime Kanaat Getirdikten Sonra Kaleme Almış Olduğum Tebliğgatır.

Derken kendime geldim. Uzunca bir süredir özlediğim lezzeti ajandama eklemiştim. Sonra hemen aklıma sizler geldiniz, çünkü biliyorsunuz cenkozmercan.wordpress.com gerekirse gurmesel bir blog olabilmeliydi. Zaten yeterince presentıbıl’dı. Direk hal hatır sormaya çekinsede çeşitli göz ve kafa jest/mimikleri ile anlatabilirdi derdini. O zaman ne duruyoruz ? Hemen günümüzün konusu rençsos için basalım entere. Entere entere basalım. Hasadı kasalım, masalı satalım kasabım hesabı bir cümle eşliğinde kakalım enter düşmesine.

… o zaman kurt cobain’e göre “başkası olnaya çalışırsan, kendi olacağın kişiye haksızlık etmiş olmuyorm..falan diye konuşmalara…yada salla lan bunu şimdi bak asıl, bir programlar var televizyonda gündüz evde olduğum için tanık oluyorum bir kısım. Bi tanesi var adını unuttuğum kıvırcık saçlı bir eleman ömer çölakıl mı ne adı. Bunun yanında kesin 2 horoskopçu oluyor. Yine yüksek frekansla medyum ve enterasandır bazen de bilmem ne üniversitesinden bilmem ne profesörü katılıyor ve allahım yarabbim.  Dün bir dinleyici, “benim kızım 16 yaşında ve üvey , biz ona üvey olduğunu söylemedik, acaba ölünce cennette bize mi gelir yoksa biyolojik annesine mi gider?” falan gibi konular derken bu noktada hemen halkımızın davudi katılımcılığını ve konumuz ranch sos hakkında bir köprü kuran jpg ile vatandaş ne diyor’un arasındaki bağlantıyı görelim. Bir blogda buldum ki:

İşte millet soruyor, birincisi nedir bu mercanköşk ve siteyi sunan niye yanıt vermiyor? Elbette ranch’e giden yolda biraz sinirle de olsa sorulması gereken sorular. Ve bunun üzerine de admin yanıt veriyor ve ranch sos yapmayı öğrenmiş oluyoruz.+rep hahahahah.

Tabi kim uğraşır bunu yapmakla diyen bizler ise hemen gidip BurgerKing restoranından alıyoruz şişe ile. Önceden ufak kutu olarak vardı ve yetmiyordu, artık ayrıca var (“ayrıca olmak”  diye de bişi varmış) ve bu yüzden haydi, şimdi 3 kere! Yipiya yeh!, Yipiya yeh! Yipiya yo!

Gerçekten  bence en iyi sostur, öyle barbekü, ballı hardal bilmem neye basar. Ketçap ve mayonezden de klasman olarak üstündür. O zaman bu satırları okumanızı ödüllendirin bak. Gidin alın o sosu. Paddiz kızartmasını banın buna, tiridine. Sonra “lan” deyin “cenkozmercan.worpress.com’un sözünü dinlemekle ne iyi yaptım olm lan” diye bitirin cümleyi. Yok ben önce kesirli sayılarla küfürcü dayılar arasında tümdengelicem dersen, ki diyen oluyor, beni ilgilendirmez. Zaten bu yazı sonunda tanımam seni. Sokakta falan. Bilemem kimsin. Nesin, necisin? Neyin nesisin? Nesirlerime Aziz Nesin’den bir alıntı yaparak son vereyim.
“Hava gerçekten buz gibi lan.”
Aziz Nesin, 1988 Aralık, Kars

PS: Al o rençi bak! Git al.

Reklamlar

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

2 responses to “Ranch Sos’un Hakkını Uzun Süre Yediğime Kanaat Getirdikten Sonra Kaleme Almış Olduğum Tebliğgatır.”

  1. Anonim says :

    Philippe Starck hakkında her şeyi senden öğrensek,bir de altında o harika tasarım mantığınla onu temsil eden posterini nekadar da güzel olurdu öyle. Evet yardım istediğim konu tam olarak da bu. :)

    • cenkozmercan says :

      o değil de sana tony stark hakkında bir çalışma yapsam ve katmandü’de bir cafe’de buluşup bu konuda brainstorming yapsak? Tabi vanilyalı kapiçino eşliğinde…

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: