Fark İletişim Yönetimi Web Sitesi

Fark, takip edenler bilir, yakın zamanda astv’den ayrılan Dilhun ve Burcu’nun yeni şirketinin adı. İletişim yönetimi, marka yönetimi, medya ilişkileri, etkinlik ve organizasyon başta olmak üzere birçok konuda yılların tecrübesini konuşturacaklarından eminim, ki daha şimdiden önemli bazı projelere başladılar bile. Ama bugünkü konumuz benim epik bir şekilde 1 günde yaptığım web siteleri :D

Dillun öğretmen, ki hem bir müdür hem bir ana herşey oldu o bana, günlerdir “Cenk ne oldum bizim websitesi” diye kibarca belirtiyordu. O kadar kibardı ki, bunu aslında dile getirmiyordu, ama ben anlıyordum haha. O kadar anlayışlıyım işte. Sonra dün akşam “ben napıyorum lan” dedim ve elimdeki M16A4 Assault Tüfeğini yer koydum. Ki bu nezih silah saniyede 925 mermi atan, doldurması 2 saniye süren, 3lü burstler ile ateş eden, hem yakın hem de uzun menzilde çok etkili, kafaya 1.4 çarpanı ile vuran güzel bir arkadaş olmuştu kan ile yazılmış destansı COD4 oyunumda bana. Artık dedim, alnımdaki kanı ve teri silip, sade ama zevk ile döşenmiş, basit ama komplike hisler yaratan spektaküler bir site yapma zamanım geldi de geçiyor.

Çünkü bu markaya borcum var benim. Sadece logolarını yapmamış aynı zamanda isim babalığı görevini de üstlenmiştim! Ve dağ fare doğurdu ama mickey mouse gibi, ya da A4X7 gibi süpersel bir fare ve siteyi sabaha karşı 7:30 gibi upload ettim. Gittim bir süp yiyip yattım.

www.farkpr.com

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

11 responses to “Fark İletişim Yönetimi Web Sitesi”

  1. çekirgen serhat says :

    site açılmıyor :(

  2. Sarp says :

    COD nickname ver sucuk canavarı..steam id vs vs…Zarp..yada steamid sgurakin….nick [a41] tribal-T

    • cenkozmercan says :

      abi durumum şudur: yeni taşındım, site yeni, internet yok! VINN ski var rezalet çalışıyor o yüzden online geyming yok. o olsa bile zaten steam ve orjinal oyun almacılık bi süredir yok. ben evde gerçek bebekle gerçek sims oynuyom haha :D

  3. sinanisler says :

    Açtım mouse u az hareket ettirdim ve chrome flash göçtü raporu verdi.

    Sonra tekrar açtım bu sefer oradaki ikona tıklayabildim fakat sonrasında yine göçtü.

    jQuery, HTML5, CSS3 tavsiye ederim.

    Sevgiler.

    • cenkozmercan says :

      Yorum için teşekkür ederim hocam. Adobe’da flash’ı yanlız bıraktıktan sonra bizim gibi adamların hala savunmaya çalışması biraz zor oluyor farkındayım :)

      Ama samimi düşüncemdir ki, CMS(ve SEO) olarak html/css kombosunun önüne geçmek imkansız olsa da, interaktivite ve yaratıcılık olarak flash hala bence çok çok önde. webgl (miydi adı) bakalım neler yapabilecek.

  4. agokselb says :

    Bir gerçek var ki HTML ve Css’in giderek Flash’ın önüne geçtiği. Flash’ın üstünlüğü artık browser tabanlı oyunlarda geçiyor.

  5. agokselb says :

    Bir gerçek var ki HTML ve CSS’in Flash’a önümüzdeki günlerde geçeceği desek daha iyi olur :). Flash’ın üstünlüğü artık browser tabanlı oyunlarda geçiyor.

    • cenkozmercan says :

      Mobil cihazların popülerleşmesi ile html&css gerçekten büyük bir atak yaptı. flash’ın hem video’da hala rakipsiz olması, içinde actionscript gibi çok güçlü bir dil barındırması ile komplike uygulamaları (çoğunlukla oyunlar) diğer tüm alternatiflerden daha iyi olması sayesinde kesinlikle hayatta kalacağını düşünüyorum. Ayrıca html5’in hala sadece adı var, kendisi yok. Daha webgl’in neler yapabildiğini bilmiyoruz. Ayrıca flash developer’ların 10+ yıllık tecrübesine ulaşılması da o kadar kolay olmayacak.

      Bir takım sitelerde deneysel html5 uygulamalarına tanık oluyoruz ama bu html5 siteler de flash’ın suçlandığı şeylerden muzdarip (yavaş yüklenme, cpu’ya aşırı yüklenme, mobil cihaz pil ömrünü hızlı yeme vb.).

      Ayrıca grafiksel bir arayüz olmadan (flash gibi), sadece programlama ile gerçekten komplike şeyler yapmak c++ ile oyun yapmak kadar karışık birşey olacak. Bugün flash’tan hazetmeyen bir sürü developer’ın çok çok azı bu platform’da değişik&innovativ birşey yapabileceğini düşünüyorum. Hayvani bir programlama bilgisi gerekecek, öyle ‘lerle yapılacak iş değil.

      Son olarak html&css ile yapılan bir sitenin her browser’da ayrı renderlanması var ki, kanserojen birşey. Flash’ta böyle bir sorun da yok.

      Kısacası steve jobs kitlelere 1.99’a oyun&app satmak için flash’ı dışladı, ki flash ile bir sürü oyun ve app bedava olarak indirilebilecekti. insanlar da sebebini anlamadığım bir şekilde steve jobs’a hasta olduğu için günümüzdeki durum oluştu.

      Bakalım 3 sene sonra ne olacak.

Bir Cevap Yazın

