Bir Bloğa Daha Veda Ederken Yapımda ve Yayında Emeği Geçen Herkese Teşekkür Ediyorum [(Ya da Kral Öldü Yaşasın Yeni Kral) (Veya Her Son Bir Başlangıçtır) (En Olmadı, Artık Kendi Domainime Geçiyorum be Gamsız)]

2 senelik bir beraberlikten sonra artık kendi domain’ime geçmenin zamanı geldi de çattı!

Evet bu blogdaki son yazımı yazarken açıkçası duygulandım, sanki bi bok oluyormuşçasına. Oysa ki http://www.cenkozmercan.wordpress.com ölürken, www.cenkozmercan.com ve www.cenkozmercan.com/blog gibi spektaküler varyansları doğuyor. Her blog yazarının belli bir noktada geçtiği bu eşiği izin verin salonda TV karşısında tembel tembel yatan, ama çişi olan adama benzeteyim. Nasıl ki blog yazarları sürekli olarak kendi domainlerine geçmek isterler ama üşenirler, o adam da yatar orada kanepede. Bilir ki kalkacaktır yapacaktır çişini bundan kaçış yok, ama üşenir, erteler, 2 dakika daha tutmaya çalışır…Sonra bir anda ayaklanır ve gider yapar çişini. Yaparken hem rahatlar, hem de duygusal anlar yaşar. “İşte bir çiş daha yapıldı, klozetin karanlık sularına doğru özgür adımlarla ilerledi” diye düşünür. Arkasına yaslanır, 100.000 kez okuduğu aynı şeyi okurken tuvalette ama aklı hala o narin çişindedir. “Evet onu işedim, işemeliydim” der heyecanla, “Ama bu demek değil ki onu sevmedim.” diye ekler. “Her çiş benim için özel, her çiş benim bir parçam, her çiş beni ben eden, DNA’mın temsilcisi…vuslatla…sevgiyle…güzel anılarla…” Boğazı düğümlenmiştir artık, zorlukla nefer alarak devam eder “Ama her çiş bir son olduğu gibi, bir başlangıçtır da…Elveda sana, yolun açık olsun değerli üre”

Yoksa siz böyle vedalaşmıyor musunuz olm çişinizle? Hele halk tuvaletinde ardından bir tükürük ile arkadaş vermiyor musunuz onun yanına ha?

Evet bir veda yazısını ancak bu kadar bok edebilirdim ve ettim nihayetinde. Bir nevi ağlama palyaço, makyajın bozulur mu yapıyorum yoksa? İçim kan ağlarken böyle ipe sapa gelmez yazılarla göz yaşlarımı mı saklıyorum yoksa? Yok lan o kadar da değil ama resmen biraz garip hissediyorum.

Kısacası dün gece ani bir kararla kendi domainimi alıp, bir türlü bitiremediğim showreel sitemi ve blogumu oraya geçirmeye karar verdim. Saat gece 10 gibi falan. Sabaha karşı işin çoğu bitmişti. Hala upload etmem gereken 500 mb falan video var ve oradaki blog içerik olarak çok dımdızlak gözüküyor buraya göre ama herşey zamanla…

Son olarak bugün itibarı ile bu sitenin 2 senelik istatistiklerinden bir demet sunayım da, siz okurlar nasıl insanlarmışsınız biraz daha iyi anlayın haha.

786 yazı, 2,218 yorum (402 adedi benim cevaplarım), 260 follower sonrası aşağıdaki istatistikler oluşmuştur:

1) Açıldığı 2010 ocak ayından itibaren bugüne toplam hit: 212.772
2) Bunların 2010 yılında olanları : 46,103 ; 2011 yılında olanları: 159,197 ve 2012’de ocak 23’e kadar 7,557.
3) En çok hit alınan ay 2011 mayıs: 16,782, En az hit alan ay: 2010 Ocak: 1044 (gerçi bu 12 gün falan ama herneyse)
4) Gün başına ortalama 2010 senesi: 133, 2011 senesi: 436, 2012 Ocak: 334
5) En çok hit alınan gün 30 Eylül 2011: 1,382.
6) Toplamda en popüler yazılar 27.032 hit ile Haxball Taktikleri & İpuçları,  2. Heroturko Yasaklanınca Gidilecek Site Yeni Heroturko Sitesidir! (15,429) 3. Mafia 2 Skid Row Crack Fix – Sağlık Düşme Sorunu Çözüldü… (13,407)
7) İnsanları bu bloga getiren en popüler arama terimleri: 1) Haxball (15,165) 2) Heroturko (11,597) 3) PPVRIP Nedir (4,145)
8) Buraya en çok insan gönderen siteler: 1)Arama motorları (25,046) , 2) Facebook (2,170), 3) alphainventions.com (474)
9) Bu siteden en çok gidilen siteler: 1) byhero.com (6,190), 2) gfxtra.com (5338), 3)rlslog.net/mafia-ii-crackfix-skidrow (4853)
10) En çok yorum alan yazılar : 1) Haxball Taktikleri & İpuçları (91), 2) AsMerkez Outlet Bursa’nın Yıldızını Seçiyor Jenerik (38), 3) CV (38)

İlginç olaylar olan yazılar

1) Bin kez anlatmama rağmen insanların sürekli aynı soruyu sordukları (“Beni de programa çıkarın”) yazı : Değişime Hazır Mısın Teaser
2) Yorum yapan en ünlü kişi : Crytek – Cevat Yerli Crysis 2’yi Orjinal Alıyoruz
3) Yorum yapan en ünlü kişi runner-up: Heroturko Heroturko kapanınca gidilecek site yeni heroturko sitesidir
4) Mahkemeye verilmekle tehdit edildiğim contraversial yazı : Rezalet: İkbal sucuk
5) Toplamda kullanılan tema sayısı: 3.

Evet arkadaşlar, bu istatistiklerden sonra artık ufaktan kapatıyoruz. Yeni sitelerimin adreslerini bir kez daha vererek (showreel: www.cenkozmercan.com / yeni blog www.cenkozmercan.com/blog) http://www.cenkozmercan.wordpress.com’a da elveda diyelim. Ama durun ya, son olarak bu sitenin son 5-6 ayda neden bu kadar az update edildiğini göstereyim size, hak vereceksiniz.
Kuzey Wallpaper

Etiketler:, , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

6 responses to “Bir Bloğa Daha Veda Ederken Yapımda ve Yayında Emeği Geçen Herkese Teşekkür Ediyorum [(Ya da Kral Öldü Yaşasın Yeni Kral) (Veya Her Son Bir Başlangıçtır) (En Olmadı, Artık Kendi Domainime Geçiyorum be Gamsız)]”

  1. selcuk says :

    duygulandım mk

  2. seromax says :

    cenk internette sörf yapıyordum ki dalgalar arasında kaybolmuşum sigaramın bittiğini farketmemişim filtreyi yudumluyormusum ki….. tunnelin sonundaki ışığı gördüm olum çocuk üretmişsin :) yaşı kaç onun sanırım ki resimden 1200 günlük olması gerek :P nerelerdesin olum bizim mangal olayı ne oldu hani wolf arkadaşındım seni hani silahlarımız hiç susmucaktı :( napıyosun cep numaramı hatırlıyor olabilir misin arada bi ara olmazsa ödemelide kabulumdur :P nasılsın kardeşim iyi misin face boktan yazmak isterdim ama heüz zombileşmek istemiyorum.. goruselim bir ara

    • cenkozmercan says :

      olm yeni telefon değiştirdim bugün, senin telefon sim’demiydi, telefondamıydı bilmiyorum. bi çaldır beni ben seni ararım merak etme :P
      çocuk da 7 aylık oldu bugün itibarı ile :) görüşelim hakikaten. zaten balat ormanının oraya taşındım. yakınlaştım ha.

  3. pratik tarifler says :

    yalnız ben de duygulandım amk :D

  4. pratik tarifler says :

    pratik tarifler adam king açmış bırakmış :D

Bir Cevap Yazın

