Tag Archive | reloaded

Alice Madness Returns için Reloaded’dan Proper Geldi! (Çok Acayip)

Daha önce skid row tarafından ve p2p grubu theta tarafından çeşitli crack’ler, crackfix’lerden sonra bugün de scene’in bir diğer babayaro grubu reloaded tarafından bir PROPER geldi oyunumuza…

Ama çok acayip bi şey var ki, reloaded’ın crack’i 2GB’tan büyük! Evet doğru okudunuz karşımızda battalgazi’nin oğlu seyit battal (malatya serdar’ı olarak da bilinir) boyutlarında bir crack var ve reloaded’ın nfo’da açıklamasına göre skid row’un cracklerken kullandığı oyunun dosyalarından biri olan Chapter2_W1_Bottle1_01_S.umap’de bir hata var (diyor reloaded).

Şimdi aslında ben konudan kopma konusunda çok başarılıyım o belli de, Ryan Dunn ölmüş be abi şu an bakıyorum aynı zamanda. Sarhoş araba kullanmaktan gece 3’te kaza yapmış, araba paramparça, zaten yanmış falan…Severdim Ryan’ı, ki çoğu kişi Jackass’ten tanıyacaktır ama ben daha da eski CKY video serisinden tanırdım. O tayfadan Brandon DiCamillio ile en sevdiğim adamdı Ryan Dunn…Ne diyelim ya hayat bi garip.
Burada da reloaded’ın devasa crack’i var. Skid Row versiyonu ile uyuşmadığı için tüm oyunu baştan indirmeniz gerekiyor(muş).

Reklamlar

Dragon Age 2 Reloaded Crack Yayınlandı!

Çok basiretli bir konu oldu bu dragon age 2 :) Uzun uzun yazmaya gerek yok. Dün Theta tarafından yayınlanan bir crack vardı. P2P grubu olduğu için çabalarını takdir ediyorum ama her zaman scene>p2p ilkesine uyarak reloaded crack’i daha ilgi çekici buluyorum.

Hatırlatma için dorteks’e teşekkür ederek bu yazıyı bütünleştiriyorum.
Reloaded crack / Theta crack / High Resolution Texture Kurulumu / Oyunarşivi

Dexter the Game Postmortem Tarafından Yayınlandı, Nuke Yedi, Reloaded Tarafından Proper Edildi!

Amerika’nın favori seri katili Dexter Morgan, biz de Amerika ne severse sevdiğimizden mütevellit, bizim de en sevdiğimiz seri katildir dersem yancı bir tavır sergilemiş durumuna düşerim. Peki gerçekten en sevdiğimiz seri katil ise Dexter? O zaman anti-amerikancı reflekslerimiz yüzünden ona da mı kıl olmalıyız? Ayrıca Dexter’ın ne suçu var? Çocuk dışses eşliğinde insan kesiyor efendi efendi, Amerikan olması onun mu suçu? Bence biz Dexter Morgan’ı sevmeye devam edelim ama (dikkat ol geçen sezondan spoiler geliyor) Julie Benz’in öldürülmesine de uyuz olma hakkımız saklı kalsın.

Ve tabi bir şey çok sevilirse onun oyunu yapılır, ki dexter’ın ki de yapıldı. İlk önce Postmortem tarafından yayınlanan crack ise kısa bir süre sonra nuke yedi. Sebebi nedir derseniz, Postmortem securom korumasını oyundan çıkarmamış, sadece onu es geçecek bir rutin eklemişti, ki bu da  scene için 9 kusurlu hareketten biri olduğu için nuke’landı. Akabinde securom’un üstadları reloaded tarafından da proper’ı release edildi. 597 Mb olan oyunun hatta bir de unleashed tarafından riplenmiş 377 Mb’lik bir versiyonu da orly database’de yerini almış durumda.

Aslında hem oyun screenshot’larından, hem filmlerinin oyunu boktan olur altın kuralından, hem 500 küsürlük boyutundan, hem de burada açıklayamayacağım kadar grotesk 23 farklı sebepten dolayı bu oyunun boktanlığı tartışılmaz bence. Daha oynamadan, önyargı ile yargıladım oyunu bak dar alanda. Peki neden bloglara ekliyoruz? Seviyoruz dexter morgan’ı da ondan be gamsız. Buradan indir/ Postmortem / Reloaded

Spiderman: Shattered Dimensions için Reloaded Versiyon Çıktı…

2-3 gün önce p2p CloneDVD’si çıkan bu nezih oyun çeşitli sitelerde gayet güzel notlar almış bir oyun olarak nostradamus’un dikkatini çektiğinde, henüz çift çekirdeklerin pc’de değil kabak’ta veya ayçekirdeğinde olduğu yıllardı demek zorundayım.

Virüsü bol p2p crack’lerine dadanmayı seven dünyadan habersiz vatandaşlarım ise bu gençliklerini sadece dosya/veri kaybı ile ile değil, aynı zamanda hotfile account’u online oyun account’u falan da çaldırarak gününü gün edip, uploader’cı azınlığa “nerede crack” diye ağlanmayı bir borç bilen yapıdadırlar, genellikle.

Kurt interwebci ise özellikle software’de scene release beklemenin karşılığını almıştır hep. Hatta bazen bu üstadlar bile nuke yiyip bir fix çıkartmak zorunda kalıyorlar, o zaman p2p’e olan bu açlık sadece bir çeşit angus inekliği değil midir? Hala okuyan var mı lan bu yazıyı acaba :D

Herneyse, reloaded “peter parker olunacak, ol” dedi ve scene crack interweblere düştü. Download edecek olan arkadaşlara, torrentçilere duyurulur. Burdan gel / Burada da var

Hatta burada bile var

Need for Speed: Hot Pursuit 2010 Reloaded Tarafından Release Edilmiştir

Hayatta oynamadığım oyunlardan birisi araba yarış oyunlarıdır. Oyun ne kadar gerçekçi ise ben o kadar oynamam bu oyunu.

Hayatta ara sıra oynadığım oyunlardan birisi araba ile yarışırken birbirimize kah roket atmak, kah ardımıza yağ dökmek gibi çıyanlıkların, hiziplerin yapıldığı arcade oyunlarıdır. Ne kadar gerçeklikten uzaksa o kadar oynarım ben bu oyunları. Ne de olsa eski amigacı super cars okulundan geliyoruz.

Herneyse ben bu oyunu arşivsel olarak bile indirmeyi düşünmüyorum ama düşünen 78 kişi bana dün gelip omzuma dokunmak sureti ile “neden illa kendi sevdiğin releaseleri koyuyon sitene gobel” dedikleri için ben de “bunlar da insan” diye düşünüp “tamam erenler her türlü iyi oyunu koyayım bari” diye yanıt verip daha sonra paseyans açtığımdan dolaylı tümleç pırasası asla yemem.

Hadi download et onu / tek crack / burada da hotfile olsun torrent olsun alternatifler

Star Wars: The Force Unleashed 2 [Reloaded] & Clone DVD Rusça Sürümü Düzeltme Yolları

Star Wars alemi en fazla sütü sağılan franchise değil midir? İtiraz istemiyorum, öyledir! 6 adet film, t-shirtler, oyuncaklar, türlü ıvır zıvır ve her türlü star wars damgalı üründen sonra Lucas abimiz mest oldu vallahi jest oldu! (Thahaha bunu yazdım ve sesli güldüm resmen ha. Şarkı sözü yazıyorum, mest oldu diyorum sonra da kafiye olsun diye JEST OLDU diyorum, vay vay vay, KİST OLDU falan da diyebilirdim haa! hahahaha, ENSEST OLDU nasıl? Hahaha herneyse…)

Ama Star Wars oyunları nedense çoğunlukla dandik oldu okur insan! Saçma sapan bir sürü oyunun arasında 3-4 tane güzel oyun vardı ama, ki bence en iyileri KOTOR ikilemesi idi. Hastası olmuştum ben bu nadide oyunlara. İşte bugün de Gamespot’dan 8.0 almış, beklenen oyun Force Unleashed 2 Reloaded tarafından deamon tools’umuza sürüldü. Önceden çıkan clone dvd versiyonundan yaklaşık 1 gigobutik daha büyük olma sebebi ise multi-language olması. Yani sorunsuz istiyorsanız reloaded versiyonu artık burda.

Yoook eğer clone dvd versiyonunu indirdiniz ve rusça bilmiyorsanız, o zaman forumlarda anlatılan bir yöntem öneriyorum. O da şudur, regedit ile oyunun registry’sini buluyorsunuz, orada language’ı “ru” dan “en” e çeviriyorsunuz. Şimdide adım adım anlatış:

1) Başlat =>Çalıştır , buraya “regedit” yaz. Tırnak yok, tırnak yenmiş!
2) HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Lucas Arts\Star Wars the Force Unleashed 2\Language=ru yerinde gel ve bu ru’yu en yap
3) 2 adımda biten açıklamaya 3. adımı yazdığım için bunu oku.

Şimdi de linkler / Burda da clonedvd versiyon

Worms Reloaded: Sonunda 2D Özüne Döndüler!

Team 17’nin efsanevi oyunu worms 4454.ci oyunu ile geri döndü ve steam üzerinden satışa çıktı. Bir aralar 3D olmak gibi üzerine vazife olmayan olaylara giren worms tekrar eski, kendine aşık ettiren tarzı 2D’ye geri döndü sevgili kurtseverler.

Oyunu bilmeyenlere biraz izah etmeden önce onlardan bir ricam olacak. Lütfen meaaaauz’unuzu alıp ağzınıza sokun ve çenenizi hızla masanıza çarpın! Nasıl bilmezsiniz olm böyle bir oyunu lan? Gerek singleplayer’ının görevleri olsun, gerek multisi olsun, banaba bombuna, old lady’sine kurban olduğum bu oyun aslında düşünürsem üstünde, dünyanın en iyi oyunu lan falan gibi laflar edebileceğim bir oyun. Ama düşünmüyorum o kadar çok!

Bu oyun, minik kurtları kontrol ettiğimiz, oynamaya başlaması çok kolay ve eğlenceli ama iyi bir oyuncu olması çok zor, şirin görüntüsü altında gerçekten sağlam stratejiler isteyen, kastıran, ama çok güldüren, şirin ama çok ciddi acayip bi sıra tabanlı platform-strateji oyunu. Özellikle multileri inanılmaz zevkli.

Bu arada dün yazdığım mafia 2 yazıları 350+ hit alıp beni bir anda wordpress’te en çok okunan 5. sıraya falan koydu o gazla bu yazıya da bir 200 hit bekliyorum. Yok lan şaka beklemiyorum. Ama halkımız resmen mafia2’ya açmış, gerçi crack adam gibi çalışsaydı başta böyle olmazdı. Herneyse ne diyorum ya…

Arkadaşım, gerek hardcore oyuncu arkadaşınla, gerek de sevgilinle karınla oynayabileceğin süper bir oyun bu kaçırma derim sana. Derim kalındır! Al linke gel.

Not: Seslerde sorun olursa DirectX’ini update et zebra seni.

%d blogcu bunu beğendi: