Bugün Lost Günü: Lost.Sea6Epi5

Son sezon hızla devam ediyor. Bugün lost günüdür, buna hala alışamayanlar var aramızda. Dün mesela musallat olup, lost geldi mi abi diye iletişim kanallarından geçenler oldu. Onlara dedim. “Böyle böyle” dedim. Salı amerikan salısı dedim, bize çarşamba o dedim. Umarım anladılar. Bir de es geçip eskisi gibi perşembe sananlar oluyor. Onlara da bol bol balık yemelerini tavsiye ediyorum. Bu güzel sohbetlerden sonra ise linkleri diziyorum.

HD versiyon immerse tarafından properlandı ona dikkat edelim sadece.

Burda / Burda / 720p Proper / Tüm Bölümler / Altyazı

Etiketler:

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

4 responses to “Bugün Lost Günü: Lost.Sea6Epi5”

  1. Zeytin says :

    Properlanmak ne demek? Okundu üflendi, izleyenler daha çok zevk alıyor anlamında mı? Bizi bu konuda aydınlatırsanız çok bahtiyar oluruz.

  2. cenkozmercan says :

    Bir release (dizi film oyun vs) bir scene grubu tarafından yayınlandığında, scene tarafından konan, o release ile ilgili bazı kurallara uymak zorundadır. (Bunlar mesela filmler/diziler için dosya boyutu, çözünürlüğü, aspect ratio’su, kullanılacak codec vs gibi standartlardır). Bir release’in bu kurallardan birine veya daha fazlasına uymadığı anlaşıldığı anda o release “nuke’lenir”. Yani scene “bu yayınlanan şeyde bir sorun var” tarzı bir uyarı yayınlamış olur.

    Daha sonra ya release’i yapan grup, yada başka bir grup o release’i o hatadan arındıran bir versiyon yayınlar, buna da “proper” denir.

    Ayrıntılı bilgi için: https://cenkozmercan.wordpress.com/2010/01/31/scene-p2p-gruplar-ve-nuke-nedir-neden-atilir/

  3. toro says :

    ağzına saglık
    cok guzel anladım bu sefer

Yorum bırakın