Californication Sezon 4 Resmen Başladı!

Son zamanların en garip dizilerinden biri olan Californication resmen 4. sezona girdi, ama buna birazdan dönecem ben ilk önce başka birşeyden dem vurmak istiyorum.

“Yabancı diziler dalya diyor mu?”

Evet bu dalya deme olayını çok ilginç buluyorum. İnanır mısınız, geçenlerde çok hassas bir anımda, anadan üryan bir şekilde, mutfak masasını kırmızı güllerle doldurdum ve bir sucuğu 100 dilime dilimledim ve 7’şerli dilimler haline yedim bunları. 100′. dilim sonrası “dalya” dedim. Bi bok olmadı. Çok tırt bişeymiş bu dalya demek ve nedense türk dizilerine mahsus. Ben mesela bir “Seinfeld dalya dedi” gibilerinden bir haber görmedim Honolulu Star Bulletin’de!

Evet daha önce bu 4. sezondan iki bölüm daha yayınlanamadan internetlere sızdırılmıştı zaten ama artık sezon resmi olarak başladı ve ilk bölüm yayınlandı. Diziyi bilmeyenler için söyliyeyim, çok garip bir dizi açıkçası. Türk aile değerlerini başüstünde tutan insanları şok edebilecek olmadıklıklarla bezeli diziyi seyrederken aklıma en çok “ulan Kathleen Turner ne hale gelmiş beah” sorusu takılıyor! Bölüm burda / Altyazı burda / Kathleen Turner’ın eski ve yeni hali burada, ki yeni hali adeta bir pomak hala gibi

Etiketler:, , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

14 responses to “Californication Sezon 4 Resmen Başladı!”

  1. Yasin Ürütürk says :

    Budur. Ocakta başlayacağını öğrendiğimde “ozamana kadar napıcaz lan biz” demiştim kendi kendime. Gözümüz aydın…

    • mustafa says :

      vah zavallı yavrucak , demek hayatı bu denli boşluklarla dolu dolu yaşıyorsun , pekala, sana abi tavsiyesi , boncuk ara-ki bir sonraki dizi bekleyişlerinde can sıkıntısı çekme tüketim toplumunun nadide parçası.

  2. banu says :

    bizim beyle birbirimize bakıp a a dediğimiz,hayretle seyrettiğim dizi. a a yine başlamış demek

  3. cenkozmercan says :

    işin en garibi bu frank moody kendi elalemin karısını kızını götürürken iyi, sonra da kalkıp millete girişiyor :D

    ayrıca kızlarından korkuyorum ben bunların. hele o emo dönemi nasıldı ya hahah :D

  4. evronas says :

    ismet efendi dalya olayi muhim bir mevzu ameriganya dizileri icin de. bircogu 100. bolumlerde ozel bolum yapar cunku henuz syndication’a girmemis diziler icin syndication’in garantilenme bolumudur 100. bolum..

    bunlar ya toplama bolum yaparlar recap modeli, ya da 100. bolum, kahramanin bilmemkacinci yildonumudur bulundugu ortamda filan. demek dayanamamissin 100. bolumlere kadar ethem efendi..

    kalifornikasyon onemli bir dizi olup izleyip izletilmesi caizdir.

  5. dorteks says :

    Yabancı diziler ara vermişti yavaş yavaş hepsi başlıyor.

Yorum bırakın