Gutty XXXXXXL : Edebi Labirent Yazısı!

Size bugün çok önemli bir sual yöneltmeyi arzulayarak oturdum klavyenin pespaye tuşları üstüne. Aklım bir küheylan olmuş, fikir padokunda bekliyor. Cevaplarınızla ilgileniyorum pazularım sıkılı. Sorum da şu olacaktır bu noktada: Bursalı mısın? Bursa’da mı yaşarsın? Bursa ilinde sokaklara baktın mı bir süredir. Bursa duvarlarında bazı gerilla davranışlar sergilenmekte, sen bunun farkında mısın?

Yukarıdaki giriş paragrafında bazı şeylere dikkatinizi özellikle çekmek istiyorum, ama ne olduklarını söyleyemeyeceğim. Bu da bizi iki numaralı soruma getiriyor:  GUTTY XXXXXXL’ı görmeyen var mı? Ha! Kestane ve şeftalisi ile ünlü bu beldemiz sokaklarında dolaşan ve GUTTY XXXXXXL imzasını görmeyen kaldı mı? Bazı resimlerini çektim ben bu duvarların.

Yukarıdaki gelişme paragrafı no:1’de bazı şeylere dikkatinizi özellikle çekmek konusunda iptidai ve boşvermiş tavırlarla yazıyorum bu satırları. Bir süredir görüyorum bu gutty logotype görselini. Fontunu çözemedim ama eksi (-) kern kullanımını sevdim. XXXXXXL kısmı ise tasarımda asıl verilen mesajın barındığı platformu oluşturan etmenlerin en başında gelen nükte değilse nedir? Bu logoyu görüyorum ve anlamamı istedikleri şeyi litrenin onda birinde anlıyorum. Bu şahıslar battal beden kılık işindedirler arkadaşım!

Tam buradaki gelişme paragrafı no:2’de bazı şeylere dikkatinizi özellikle çekmek içimden gelmiyor desem yalan söylemiş olurum, ve fakat bir paragraf  önce sergilemiş olduğum boşvermiş, adam sendeci tavırlarımdan dolayı bana kıllanmış olmanızdan çekinirce, ellerim gitmiyor harflerin üzerine adeta. Tabi bunu ben bin yerde gördüm, daha sonra Volkan Bey Efendi bana soğuk bir mart sabahı “Cenk sen bu gutty xxxxxxxxxxl’ı görüyor musun” dedi. “Ha ha tabiki mirim, görmez olur muyum, ve hatta sizin bu sualinizdeki 6 X yerine 10X kullanımınız da müthiş bir mübalağa örneği oldu” diye yanıtladım. Gülüştük. Daha sonra devam etti Volkan Bey Efendi “Peki o zaman bu bloglarına koysana be cenk çavuş”. Aklımda bin adet 70 mumluk ampul litrenin onda birinde yandı bir anda. Evet dedim. Bunu bloglarıma koyayım ben. Sonra da hakkında iki atıp tutayım da tam olayım.

Şu an okuğunuz sonuç paragrafı olup, yazının kurgusunda flashforward hissi uyandırmış bulunuyorum. Sonuç paragrafını, gelişme paragrafları arasına cut-kurgu ile atıp, saniyenin litrede birinde bazı şeylere dikkatinizi özellikle çekmek istiyorum. Ama son adam olduğum için kırmızı kart yemektek korkuyorum, diye futbol esprimizi yaptıktan sonra sonuç paragrafının son cümlesine girme arefesindeyim. Sonuç olarak ne desem bilmiyorum. Gutty ile hiçbir alakası yok da diyemem, ama sonra Gutty için yazıda öldürdüğüm “ana karakter”di de diyemem. Sonuç bu yani.

Ha ha. İşte yazar olmanın en güzel yanı da bu: Okurlarla oyun oynayabilmek. Size yalan söyledim dostlar! Yukarıdaki paragraf sonuç paragrafı değildi. Hatta hiç öyle birşey olmadı. Bir filmde başına birşeyler gelipte bir anda uyanıp “ah rüyaymış” oyununu edebiyatın bu blogculuk denen türünde sergileyiverdim dar alanda. Yukarıdaki paragrafı hiç olmamış gibi farzedin. Böylece aranızdaki futboldüşmanları’na itici gelen futbol şakası da gerçekleşmemiş olacak ve onların daimi sevgisini tekrar kazanacağım. Dikkatinizi çektim mi şimdi ha?

Acele etmeyin, daha çekmiyorum dikkatinizi falan. Yazıyı okuyun kuzum.  Çekersem saniyenin litrede birinde çekerim zaten anlamazsınız. Bu dikkat olayı acayip kontrolümde. Acaba dikkatinizi nerede çekecem? Hala oyunlar mı oynuyorum okurlara yoksa? Bakın şimdi dikkatinizi çekivereyim de görün. Aşağıdaki resimlerle dikkatinizi zaten bu yazıdan önce çekmiştim haha yine oynuyorum sizinle. (müzik artar) Resimlere ilk kez baktığınızda, dikkatinizi gizlice çekmiş ve sonra aranızdan bazılarına bu yazıyı okumak için yem atmıştım. Pek azınız sonuna geldiniz tüm bu kelimelerin, acaba dikkatimi ne zaman çekecek diye? Ama bu noktada aslında dikkatiniz çekilmişti. Ayrıca size tekrar yalan söyledim. Sonuç paragrafı aslında bu değil, yukarıdaki sonuç paragrafı gerçekti. Şimdi diyorsunuz, “peki daha da çek cenk, dikkat dikkat demekten papağana döndün. Çeksene bir kez daha dikkatimi ha beberuhi seni.” Ama ben şöyle bitirecem yazıyı, çekilmiş dikkati ben bir daha çekmem dostum!.

Peki ya bu kadar safsata, oyunlar, bilmemneler, GUTTY XXXXXXL ile  ne alaka bu yazıda diyorsanız, onu da zaten sonuç paragrafında söylemiştim. Tabi sizin hangi sıra ile okuduğunuza da bağlı. iyi günler.

Etiketler:,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

23 responses to “Gutty XXXXXXL : Edebi Labirent Yazısı!”

  1. evronas says :

    turuncu elbiseni burdan mı aldın? istanbuldan gelirken yolda gördüm ben bunu
    ya süpürgelik ya da dürdane’ye tırmanırkene.. sonra lan ben bunu daha önce nerde gördüydüm dedim, şu an anladım ki burda görmüşüm..

    unutmak istiyorum, onu nasıl yapacaz?

  2. cenkozmercan says :

    bu arada ben nerdeyse hergün yeni görüyorum bundan, adamlar and içmişler heryere koymak için resmen.

  3. bsbşs says :

    evt yha heryerde bu yazı bugün gene gördümm:)))

    • cenkozmercan says :

      bende dün muradiye’de hiç görmediğim bitane gördüm. her yer gutty resmen :) bazen yoksa 12 monkeysdeki dalga mı oluyor yoksa diye düşünüyorum haha

  4. marko says :

    slm millet,ben bu adami taniyorum manyak biri vede isinde cok basarili bak hepimiz onun hakkinda konusuyoruz yeni cikislari olacak

  5. Anonim says :

    Yalovadada bazı yerlerde var bu gutty xxxxxxl

  6. Anonim says :

    Yalovayadamı el atmış gutty xxxxxxl…………………………

  7. Anonim says :

    Bursadan kuşadasına kadar yollarda gördüm gutty xxxxxxl………………….

  8. ahmet says :

    bursa yıldırım meskende her yerde yazıyor anlamı nedir ne demek bilen varmı bu gutty xxxxxxl’ın

  9. Anonim says :

    Bu amaçsız entryyi yazan eline veriim.

  10. murat karakaya says :

    Suan izmirden bursaya lanet metro turizmle gidiyorum yolda ilk gordugumde pek dikkatimi cekmedi fakat bi kac kere daha gorunce bu neymiş lan diyip google amcaya arattim sonuc olarak buraya geldim hala ne oldugunu anlamis degilim

  11. ANANim says :

    Bursada oturuyorum ve bu ifade,logo,simge her ne boksa sürekli bende karşılaşıyorum sürekli aklımdaydı araştırıp bakma bugüne kısmetmiş bu yazıyı okumaya kalkıştım ama yazar bizle baya bi oyun oynamış ve yine 0 kaldım. 1-2 guty xxxxxxl yazısının altında da TKP yazısı dikkatimi çekti alakası varmı bilemiyorum

  12. burak says :

    Bu yazi dizelerini okuduktan sonra diceğm tek şey egonu sikeyim
    Haha dicegim tek şey bu yukardakiler sanmistn dimi aslinda diceğim tek şey buydu özgüveninin ta amina koyim
    Sen şimdi bunuda diceğm tek şey sanmişndir okuyucu yazarla oyun mu oynuyo yoksa kim bilir aslinda dicegim tek şey egonu sikeyimdi hadi eyvallah mina kodumun kamilesi

  13. fas says :

    yazacağın yazıya sokayım anasını siktimin evladı .

  14. Samet says :

    Çok fazla gereksiz kelime ve cümle kullanımı var.

  15. Anonim says :

    Tam bir boş. Sonuna kadar okudum

  16. Sictigim bok gibisin says :

    Bi yazar olarak amacin bilgilendirmek dikkat cekmek yada farkindalik yaratmak mi yoksa sadece boş yapmakmi boyle ingilizce yazinca flnda havali olmuyon

  17. Cenk Özmercan says :

    Merhaba ben Cenk Özmercan, yıllar sonra alakasız bişekilde bu eski bloğuma denk geldim ve bu yazımla gurur duydum, beni merak ediyorsanız herşey çok güzel. Yukarıda küfür eden arkadaşlara sevgiler gönderiyorum…şaka lan şaka göndermiyorum. Anonim bir şekilde sağa sola küfür eden adama niye sevgiler gönderiyim di mi? Onun yerine sadece koygötüneci bir tavır sergiliyorum. Bakın şimdi sergileyeceğim, herkes hazır olsun. Neredeyse sergilemek üzer

Yorum bırakın