Archive | 05 Mar 2010

Bursa Hakimiyet Reklam

Bursa Hakimiyet yeni bir yazı dizisine başlıyor. Bana “reklamı yapılacak” komutu geliyor. Ben 2 sosisli börek yiyip bunu yapıyorum. Sonra da bloglarıma ekliyorum. Oyumu da kimseye atmıyorum. Apolitikim, kimseye inanmıyorum. Recep İvedik başbakan olsun istiyorum, ya da Ahu Tuğba’nın sevgilisi Meriç’de olur. Kafadan 3 basamaklı sayıları çarpıyordu adam be.

The Office Sea6 Epi16-17

En sevdiğim komedi dizilerinden the office bir duble bölümle karşımıza çıkıyor bu gün. LOL tarafından yayınlanan ilk versiyon 110 milisaniye oos (out of synch) yüzünden nuke’landı o kadar sorun edermiyiz bilmiyorum ama hemen proper’ı da yayınlandı zaten.

Sabre tarafından satın alınan Dundedr Mifflin’de bakalım bu bölüm nasıl olacak acaba: Müdürlük görevini kısa bir süreliğine Jim’e devredip daha sonra göreve geri gelen Michael acaba bu bölüm ne manyaklıklara gebe?

Burda / Burda / Burda 720p / Tüm Bölümler / Altyazı

İnsanoğlu Merak Eden Yaratık: Will it Blend?

Merak biz insan doğumlular için olmazsa olmaz bir niteliktir. Onu bunu merak ederiz, dururuz. Birisi bize “Yaa sana bişi söyliycem…. ama yada….boşver yaa” dedi mi mesela, hemen ona çullanırız “ne diycen olm ne diycen lan, olm lan madem söylemiycektin niye söyledin lan, ne diycen olm ya” diye.

Velhasıl will it blend’de çok spesifik bir merakla donatılmış bazı gavurların ortaya çıkarttıkları bir oluğum, veya açılım. Aslında Blendtec isimli blender/mixer yapan firmanın bir nevi “acayipsel reklamımsı davranışları”, ama böyle diyince sıkıcı oluyor. Herneyse biz konumuza dönelim.

Bu abiler blender’larına o kadar güveniyorlar ki olmadık şeyleri blender’a atıyorlar, atmadan 1 saniye önce “do not try this at home” diye bizleri uyarıyorlar, daha sonra da yandı bitti keten helva…Siz de böyle meraklı bir insan kişi iseniz bakın bir iPhone ya da golf topu blender karşısında neler yapıyor, nasıl davranışlar sergiliyor.

tom dickson ile will it blend ta burda

Jimi Hendrix Valleys of Neptune 2010

Rock aleminin babalarından gitarı çalmakla kalmayıp olmadık emellere de alet eden Jimi Hendrix’in yeni albümü karşımızda. Konsere de gelse de gitsek gibi Küçük Emrah’ın Mozart Türkiye’ye gelirse konserine giderim gibilerinden bir laf da ben edeyim ho hoho. Evet Jimi 1070 yılında Londra’da nedeni tam olarak açıklanamayan sebeplerden dolayı ölümünden beri 40 koca yıl geçmiş (Bi ton uyku hapı aldıktan sonra kusmuğunda boğularak ölmek gibi hardcore bir tarzda veda etti kendisi) . Bu albümde de daha önce resmi olarak yayınlanmayan 12 parça bulunuyor.Eddie Kramer’ın prodüktörlüğünde çıkan albüm hakkında Buddy Miles diyor ki “Bu albümün ortaya çıkması iyi birşey ama Jimi eğer kendisi prodüktör olsaydı daha farklı bir albüm olurdu”.

Ben kendisine saygı duyarım ama çok da hastası değilimdir açıkçası. Yine de bloglarımın okurları arasında Jimi severler olduğunu biliyorum ve onlara da buradan bir selam çakıyorum.

Burda var / Burda da var