Bir CD Baskısı Hayal Ediyorum

Eski bir eskimo atasözüne göre mükemmel yatayda saklıdır. Onlar paso buzul içinde yaşadıkları için nerede saklı olur sanabilirler ki? Bir iglo’da oturuyorsun. Neyi nereye saklıyorsun? Bence onlara güven olmaz. Diğer bir başka atasözü de mükemmel detayda saklı der. Bak bu daha mantıklı. Biz kendimize bu lafı taban alalım, ve üstüne bu yazıyı yazalım. Hemen konuya giriyorum.

“Bakın, bir insan gol kaçırır. Ama bir Guiza sadece gol kaçırmaz, insanı futboldan soğutur ve resmen yer bitirir. Bu nasıl bir istikrarlı kabiliyetsizliktir?”

Diyelim Genç Fenerbahçeliler derneği yukarıdaki brief ile bana geldiler. Dediler Cenk gel bize bir interaktif cd yap, içine Guiza’nın kaçırdığı golleri koyalım. Derim ki ” imkansız, çünkü kaçırdığı goller cd’ye sığmaz, ancak dvd olur hahahahah”.

Güleriz eğleniriz, hepsi bi yere kadar. Sonra saat 5:40 gibi satranç klübüne gidip rok hamlesi yaparım ben 30 dakika boyunca. Daha sonra işe başlarım, interaktif dvd’yi yaparım, en son da bakın kapağını şöyle tasarlayalım ki adeta güiza yedi bitirdi bizi konseptine de uygun olsun diye birşey yiyen bir guiza temsili vesikası koyarım.

CD bitti, bas gitsin olmasın, bakın elin oğlu ne güzel cd baskılar yapmış. Biz de bu yarışta geride kalmayıp, tasarımlarımızla vatan millete hayırlı dvdler yapalım.

Burdan buldum.

Etiketler:,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Yorum bırakın