Archive | 05 Eki 2011

Önemli Haber!!! Şaka Lan Şaka O Kadar da Önemli Değil :)

Judo ve felsefe klübü etkinliklerine daha fazla zaman ayırmak için işimden ayrılmış bulunuyorum. Tabi ki yalan kimse böyle bir sebepten işinden ayrılmaz. Doğrusu şu olacak. Ortak olarak hareket eden 20 küsür Medya S çalışanı yemekte baklagil fazlalığı yüzünden işten çıktılar. Ve tahmin ettiğiniz gibi bu da bir yalan böyle birşey de olamaz. Kısacası ben Amerika’ya geri dönüp su altı sinamatografisi üstünde bazı çalışmalar yapmak istiyorum bu yüzden son 3 küsür senemi geçirdiğim astv’deki işimden ayrılma yolunu seçme yolunu ve eski mudanya yolunu boşverdim.

Medya S’te galiba 24 kişinin işine son verilmiştir. Bunlardan birisi de benim :) İlginç şeyler duyuyoruz bugünlerde ama buraya yazmak gereksiz o yüzden ben sadece bir romantik gibi astv’de geçen güzel günler için arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Geride kalanlara da sabır diliyorum :)

Dilhun’la tostçu açmayı düşünmüyor değiliz.