Flavors.me ile 10 Dakikada Web Sitesi Yapın!

Hergün internetlerde at koşturuyorum. Bunu bana Türk Telekom’un verdiği hizmetle yapıyorum. Dolayısı ile günde 2000 curie radyasyona maruz kalıp akşama doğru ölüyorum. Saat 19:05 civarı hayata geri dönüyorum. Telekom’a küfredip 777 adet mantı tanesi oluşturacak kadar mantı açıp bunların asal sayıda olanlarını yiyorum. Kalanları tekrar geri açıp hamurlardan oyun hamuru yapıyorum.

Peki neden? Elbette ki ilk önce benim olayım bu. İkinci sebep ise değişik birşeye denk gelirsem bloglarıma ekliyorum ki sayıları fasiküllerle ölçülen okurlarım yararlansın diye. Herkes günün yaklaşık 16-17 saatini benim gibi bilgisayar karşısında geçirmiyor tabi. Yani kısacası hergün internetlerin özütünü çıkarıyor, kabuklarını soymadan sizlerle paylaşıyorum.

Bugünkü paylaşım ise flovors.me isimli sitedir. Buraya gidiyoruz, hemen bedavadan üye oluyoruz. Ve 10 dakika içinde bir web sitesi yapıyoruz. 3 hazır layout’tan birini seçip arka plan resmimizi istersek upload ediyoruz, ki yukarıdaki resimde göründüğü gibi bakın ben ettim. Daha sonra renkleri fontları seçip linkler oluşturuyoruz. Yazılar yazıyoruz. Ayrıca site otomatik olarak twitter, wordpress, facebook gibi servisleri tanıyor ve import edebiliyor. Arayüz çok kolay, sitemizin yapımı 10 dakikayı geçerse site bize meeaaauzumuzdan 20 watt elektrik veriyor, sonra bunun faturası cep telefonumuza geliyor, ama fazla durmayıp gidiyor. İnanmayanlar baksın.

Bu da benim yaptığım site.

Etiketler:,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Yorum bırakın